// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Farm Town

بازی موبایل Farm Town یک اثر مدیریتی جذاب با گرافیک فوق‌العاده عالی است که بخش‌های متنوعی دارد و علاقه‌مندان به این سبک را راضی نگه می‌دارد.

بازی موبایل Farm Town اثری جذاب و کژوال در سبک مدیریتی و مزرعه داری از استودیو foranj است که با گرافیک فوق العاده و با پیروی از بازی محبوب Hay Day، به جذابیت بالایی رسیده و بخش‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان این سبک دارد. اگر از علاقه‌مندان مزرعه‌داری و پرورش حیوانات مختلف هستید، این بازی می‌تواند جذابیت بالایی را برای شما داشته باشد.

گیم پلی این بازی اندروید به صورت استراتژیک طراحی شده و بازیکن باید توسط المان‌ها و ابزارهایی که در اختیارش قرار داده می‌شود، به پرورش حیوانات مختلف بپردازد و مزرعه را در بهترین وضعیت خود قرار دهد. در ابتدای کار، مراحل آموزشی برای کار با بخش‌های مختلف به کاربر ارائه می‌شود و به بازیکن کمک می‌کند تا بتواند آشنایی نسبی را به نحوه پرورش محصولات و دامداری و فروش محصولات داشته باشد. شما در این مزرعه باید کارهای زیادی را انجام دهید. از پرورش محصولاتی نظیر گندم و جو و ذرت گرفته تا پرورش مرغ و گاو و زنبور از جمله آنها است. محصولاتی که تولید می‌کنید را می‌توانید به روش‌های گوناگون به بازار عرضه کرده و از پولی که به‌دست می‌آورید به پرورش دیگر محصولات و گسترده کردن مزرعه خود بپردازید. علاوه بر پولی که به‌دست می‌آورید، با تنوع بخشیدن به کارهای خود می‌توانید از جم‌های بنفش نیز استفاده کرده و بعضی از ویژگی‌های خاص را فعال کنید. بازی شباهت فوق العاده زیادی به بازی محبوب Hay Day دارد و می‌توانید مشاهده کنید که روند تولید محصولات و حتی المان‌های گرافیکی هم شباهت زیادی به آن بازی پیدا کرده است.

Farm Town

شما محصولات خود را در صف تولید هر دستگاه خاص قرار می‌دهید و طبق مدت زمان خاصی که برای هر محصول در نظر گرفته شده است، باید صبر کنید تا تولید شده و از آن استفاده کنید. باید دانه‌های مخصوص مرغ‌ها را تولید کرده و برای گفتن محصولاتشان، به آنها بدهید تا برایتان بهره وری لازم را داشته باشند. بقیه ابزارها نیز به همین شکل هستند و شما با طی زمان مشخص باید به تولید کردن بپردازید. بازی سطح‌بندی خاص خودش را دارد. افزایش لول در شماره‌های اولیه سریع‌تر صورت می‌گیرد و رفته رفته این افزایش لول مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید؛ دقیقا مثل حالتی که در بازی‌های استراتژیک بزرگی همچون Clash of Clans هم شاهد بوده‌ایم. هر سطحی که بازیکن بالاتر می‌رود، از ابزارهای جدیدتری می‌تواند بهره ببرد و محصولات خود را افزایش دهد. می‌توانید محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مشتری رسانده و یا به صورت عمده به صاحب کامیونی که همیشه در مزرعه شما حاضر است و درخواست‌هایی دارد، عرضه کنید.

Farm Town

گرافیک بازی در سطحی خاص و عالی قرار دارد. این گرافیک جلوه‌های ویژه را در حالت فوق العاده زیبایی نمایش می‌دهد و بازیکن واقعا می‌تواند از چشم نواز بودن مزرعه خودش نهایت لذت را ببرد. انیمیشن‌های بازی نظیر حرکت حیوانات و چیدن محصولات به صورت زیبایی به نمایش در می‌اید و انیمیشن‌های سینمایی بخش‌های مختلف هم به بهترین شکل ممکن نشان داده می‌شود. موسیقی بازی هم حس و حال حضور در طبیعت را به طرز زیبایی ارائه می‌دهد و می‌توانید در قبال هر بخش، صدای خاص و زیبایی را بشنوید. البته گرافیک بالای این بازی، گاها باعث می‌شود که کندی‌های خاصی را با گسترش مزرعه شاهد باشیم که رفته رفته عادت خواهید کرد.

شما در این بازی آیفون نان و کره و دیگر محصولات را تولید خواهید کرد و با زیادتر شدن این محصولات، باید به این فکر باشید که چه چیزی نیاز دارید و بازار از شما چه انتظاری دارد. این انتظار در زمان‌های مختلف، فرق کرده و با حرفه‌ای‌تر شدن درخواست باید در تولید این محصولات سرعت به خرج داده و عملکرد بهتری را با سیاست گذاری مناسب داشته باشید. در حین تجربه بازی می‌توانید با خرج چوب و آهن و المان‌های دیگر، مزرعه را گسترش داده و با بریدن درختان بزرگی و وسعت مزرعه خود را افزایش دهید. این گسترش، لازمه بازی در لول‌های بالاتر است؛ به طوری که با در اختیار گرفتن ابزارآلات بیش‌تر بالاخره باید جایی برای قرار دادن این ابزارها داشته باشید.

Farm Town

بازی Farm Town اثر جذابی در زمینه مزرعه‌داری است که با گرافیک خاص و فوق‌العاده خود، بسیار جذاب و چشم نواز است و موسیقی جذابی هم دارد. تنوع در بازی باعث می‌شود که برای مدت زمان طولانی این بازی را ادامه داده و مزرعه خود را گسترده کنید. اگر از علاقه مندان چنین سبکی هستید، مطمئن باشید که این بازی جذابیت‌های زیادی را برای‌تان خواهد داشت. بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Farm Town


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده