نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

دارایی های دیجیتالی بازی Paragon به رایگان در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

کمپانی اپیک گیمز دارایی‌هایی به ارزش ۱۲ میلیون دلار از بازی Paragon را به صورت رایگان در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد تا در پروژه‌های خود از آن‌ها استفاده کنند.

کمپانی اپیک گیمز چندی قبل اعلام کرد که در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه (۲۶ آوریل) سرورهای بازی Paragon به طور کامل غیرفعال خواهند شد و پس از آن کاربران قادر به تجربه این بازی موبا نخواهند بود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Epic Games دارایی‌های دیجیتالی بازی Paragon را به صورت رایگان در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است که بسته‌ای قابل توجه از ابزارهای توسعه را در اختیار می‌گذارد.

اپیک گیمز در پستی جدید در بلاگ خود توضیح داد که این کمپانی دارایی‌های دیجیتالی توسعه بازی Paragon را که بیش از ۱۲ میلیون دلار ارزش دارند، به صورت رایگان در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا در ساخت بازی‌ها در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 از آن‌ها استفاده کنند. به طور خاص، این دارایی‌ها شامل ۲۰ نوع کاراکتر، پوسته، انیمیشن، جلوه بصری و دیالوگ و البته مجموعه‌ای بالغ بر هزار و پانصد اشیاء و اجزای محیطی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آنها بهره گیرند.

اپیک گیمز دارایی‌های دیجیتالی بیشتری از بازی Paragon را در فصل بهار و تابستان سال جاری در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و دارایی‌های دیجیتالی فعلی به صورت رایگان از طریق مارکت آنریل انجین در دسترس است و شما می‌توانید برای مشاهده فهرست کامل آنها به منبع خبر مراجعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده