نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل I Am The Hero

بازی موبایل I Am The Hero، با الهام از بازی‌های کلاسیک سبک Beat 'em Up، سعی در زنده کردن خاطرات گیمرها دارد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های کلاسیک سبک Beat 'em Up که از مجبوبیت بی‌نظیری در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی برخوردار بوده‌اند، امروزه دیگر فقط در خاطرات گیمرها نقش بسته‌اند و تبدیل به نوستالژی شده‌اند. بازی‌هایی همچون Double Dragon و Golden Axe از جمله‌ بازی‌های پرطرفدار این سبک بوده‌اند که خاطرات شیرین بسیاری را برای گیمرها رقم زده‌اند. در این مطلب قصد داریم تا بازی آیفون و آیپد I Am The Hero را معرفی کنیم که با الهام گرفتن از این گونه بازی‌ها موفق شده تا گوشه‌ای از خاطرات گیمرها را دومرتبه زنده کند.

i am the hero

I Am The Hero یک بازی ساید اسکرولینگ در سبک Beat 'em Up است که داستان بسیار ساده‌ای دارد؛ داستان بازی در مورد یک قهرمان است که تصمیم گرفته تا سازمانی خبیث را نابود کند و برای انجام این کار می‌بایست با دست خالی به مصاف دشمنانش برود! درست است؛ I Am The Hero داستان چندان خاصی ندارد و همین امر باعث شده تا تمرکز بازیکن تنها روی یک چیز قرار بگیرد: اکشن خالص.

با ترکیب کردن کلید‌های مبارزه و کلیدهای حرکت، قادر به اجرای فنون رزمی مختلفی خواهید بود

I Am The Hero علاوه بر بخش Story Mode دارای دو حالت دیگر نیز هست: Workshop-Fight و Challenge Mode. در قسمت Workshop-Fight، قهرمان داستان با موج‌هایی از دشمنانش روبه‌رو می‌شود که رفته رفته بر درجه‌ی سختی‌شان افزوده می‌شود و در بخش Challenge Mode نیز به جای درگیری با گروهی از دشمنان، تنها با یک حریف قدرتمند مواجه می‌شود که می‌بایست قبل از کشته شدن، حریفش را از پای درآورد. در بخش Story Mode، پس از اتمام هر مرحله، دو گزینه برای انتخاب به بازیکن ارائه می‌شود: یاد گرفتن یک فن جدید یا آزاد کردن یکی از شخصیت‌های بازی. در صورتی که علاوه بر شخصیت اصلی داستان، کاراکتر دیگری از میان شخصیت‌های بازی را آزاد کنید، قادر خواهید بود تا پس از مرگ شخصیت اصلی از کاراکتر آزاد شده برای ادامه‌ی مبارزات استفاده کنید. سیستم مبارزه‌ در I Am The Hero کاملاً مشابه همان چیزی است که در گذشته در بازی‌های کلاسیک سراغ داشتیم؛ با استفاده از کلید‌های سمت چپ صفحه، حرکت کاراکترتان به جهات مختلف را کنترل می‌کنید و به کمک کلیدهای سمت راست نیز به انجام مبارزات خواهید پرداخت. کلیدهای مبارزه چهار عمل اصلی را انجام می‌دهند: حمله کردن، پریدن، لگد زدن و مشت زدن.

با ترکیب کردن کلید‌های مبارزه و کلیدهای حرکت، قادر به اجرای فنون رزمی مختلفی خواهید بود؛ به طور مثال اگر کلید جهت بالا را به همراه کلید لگد، لمس کنید، می‌توانید حریف‌تان را با یک لگدِ رو به بالا، به هوا پرتاب کنید و در زمانی که هنوز در هوا هستید با فشردن پی‌درپی کلیدهای مشت و لگد، ضربات متعددی را به حریف‌تان وارد کنید. تنها خرده‌ای که در بخش مبارزات می‌توان به I Am The Hero گرفت، پیوستگی نداشتن در افزایش سختی مبارزات است؛ به این معنی که از مرحله دوم به بعد، مبارزات به یک‌باره سخت‌تر از قبل می‌شوند. اگر این افزایش سختی به صورت تدریجی شکل می‌گرفت، بازیکن نیز می‌توانست مهارت خود را در مبارزات، متناسب با سختی هر مرحله افزایش دهد.

i am the hero

گرافیک پیکسلی I Am The Hero کاملاً متناسب با حال و هوای کلاسیک بازی است تا بازی در این بخش هم یادآور اجدادِ پیش از خودش باشد. در مجموع می‌توان گفت که I Am The Hero تمام آن چیزی است که برای زنده کردن خاطرات قدیمی‌تان به آن نیاز دارید. بازی I Am The Hero که پیش‌تر در سرویس استیم برای پی سی منتشر شده بود، در اپ استور هم با قیمت ۱.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی آیفون I Am The Hero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده