نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

سازنده های قبلی Ubisoft Massive در حال کار روی یک بازی کالت هستند

برنامه‌نویسان قدیم استودیو یوبیسافت مسیو، در حال کار روی یک بازی چند نفره بر اساس یک مجموعه کلاسیک کالت هستند.

سال گذشته بود که تعدادی از برنامه‌نویسان قبلی استودیو Ubisoft Massive استودیو مستقل جدیدی با نام شارک ماب را تاسیس کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی،‌ در مصاحبه‌ای که اخیرا اعضای استودیو با وب‌سایت ونچر بیت انجام داده‌اند، اعلام کردند که در حال کار روی بازی جدید خود هستند. این بازی، اثری با تمرکز روی بخش چندنفره است که بر اساس یک مجموعه کالت در حال ساخت است.

استودیو شارک‌ماب، در شهر مالمو کشور سوئد تاسیس شده است و اعضای آن، سابقه کار روی بازی The Division را دارند؛ بازی‌ای که اخیرا نسخه دوم آن معرفی شد و با این حساب تمام این افراد، در قسمت دوم بازی نقشی نخواهند داشت. بازی‌ای که استودیو Sharkmob در دست ساخت دارد، ناشر خود را پیدا کرده است و برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. همچنین این بازی دارای درجه سنی بزرگسال خواهد بود و موتوری که بازی توسط آن ساخته خواهد شد، آنریل انجین 4 است. فردریک راندکوییست، مدیر عامل شارک‌ماب در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ونچربیت انجام داد، درباره این بازی گفت:

ما زیاد تمایل نداریم که یک بازی سنتی تک نفره بسازیم. بازی‌هایی که ما خودمان شخصا به آنها علاقه داریم، بازی‌های اجتماعی، رقابتی و چندنفره هستند. علاوه بر این، به نظر ما اگر شما مجموعه جذابی نداشته باشید، هر چقدر هم بازی شما خوب باشد، نمی‌تواند طیف وسیعی از افراد را جذب کند. به همین دلیل است که ما سراغ یک IP کاملا کلاسیک و کالت رفته‌ایم.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده