نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید بازی Fallen Legion: Rise to Glory منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Fallen Legion: Rise to Glory منتشر شد که روی کاراکتر لگاتوس لنجور و داستان بخش Flames of Rebellion تمرکز دارد.

سال گذشته کمپانی NIS America از انتشار بازی Fallen Legion: Rise to Glory که ترکیبی از بازی Fallen Legion: Sins of an Empire و بازی Fallen Legion: Flames of Rebellion به حساب می‌آید، برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. ماه پیش هم تاریخ انتشار بازی اعلام شد و یک تریلر از داستان بخش Sins of an Empire به نمایش درآمد و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر دیگری از بازی منتشر شده است که این‌بار روی بخش Flames of Rebellion بازی تمرکز دارد.

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Fallen Legion: Flames of Rebellion روی «لگاتوس لنجور» تمرکز دارد که در پی سرنگونی خانواده سلطنتی «امپراتوری فنومیان» با استفاده از مهارت‌های تاکتیکی خود است. این بخش، طرف دیگر داستان را نشان می‌دهد که بازیکنان در Sins of an Empire شاهد آن خواهند بود؛ اثری که در ابتدا در تیرماه امسال برای پلی استیشن ویتا منتشر شد. تریلر جدید نیز گوشه‌ای از این بخش داستان به همراه گیم پلی بازی را به نمایش درمی‌آورد و شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Fallen Legion: Rise to Glory در تاریخ هشتم خردادماه (۲۹ می) برای کنسول هیبریدی Nintendo Switch منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده