نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

برنامه «دورهمی» روز ۱۷ فروردین به پایان خواهد رسید

تهیه کننده برنامه دورهمی اعلام کرد این برنامه گفت‌و‌گو محور در ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ برای همیشه به پایان خواهد رسید.

برنامه «دورهمی» یک برنامه گفت‌وگو محور با اجرای مهران مدیری است، مدیری در قسمت‌هایی از برنامه به استدآپ کمدی می‌پردازد و در قسمت‌ دیگر به گفت‌گو با یک مهمان سرشناس می‌نشیند. این برنامه همچنین نمایش‌های تئاترگونه‌ای هم دارد.  پیش از این قرار بود تا برنامه دورهی تا پایان اسفند پخش و پس از آن برای همیشه تمام شود، اما با توجه به فرا رسیدن عید نوروز قرار شد این برنامه تا پایان عید هم تولید شود. حال تهیه کننده این برنامه در رابطه با دورهمی در نوروز 97 چنین گفته است:

«دورهمی» در نوروز ۹۷ با دکور متفاوت روی آنتن سیما رفته و مهمان خانه‌ها خواهد بود. دکور دورهمی حال و هوای بهاری می‌گیرد، قاب عکس‌هایی که تا پیش از این با مجموعه‌ای از عکس‌ها وجود داشته در این روزها تغییر کرده و عکس‌های دیگری جایگزین آن می‌شوند.

مصطفی احمدی در پاسخ به این که تکلیف دورهمی بعد از ۱۷ فروردین چه خواهد بود، گفت:

برنامه دورهمی تا ۱۷ فروردین تمام می‌شود و دیگر ساخته نخواهد شد.

مهران مدیری در برنامه دورهمی با افرادی چون جواد رضویان، مهران غفوریان، پروفسور سمیعی، جواد عزتی، جواد خیابانی و رضا رشیدپور گفت و گو کرده است. ویژه برنامه سال تحویل برنامه «دورهمی» امروز از ساعت چهار عصر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و مهمان این برنامه رامبد جوان خواهد بود. این برنامه در ایام عید نیز به غیر از روزهای شهادت، هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با پایان برنامه دورهمی چیست؟  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده