// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

قیمت و تاریخ عرضه هدست HTC Vive Pro مشخص شد

کمپانی اچ‌تی‌سی قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی HTC Vive Pro را مشخص کرد.

طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، کمپانی اچ‌تی‌سی (HTC)، قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی HTC Vive Pro را اعلام کرد. همچنین این هدست در اوایل عرضه و پیش خریدش دارای تخفیف ویژه‌ای است تا کاربران برای خرید این هدست واقعیت مجازی تشویق شوند.

کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده که هدست واقعیت مجازی جدیدشان ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و نکته جالب این است که این قیمت، بدون درنظر گرفتن Base Station، کنترلر و آداپتور بی‌سیم است. در حالی که مدل اولیه هدست وایو، دارای دو Base Station و دو کنترلر است. همچنین در ادامه اعلام شد که مدل اولیه وایو، ۱۰۰ دلار ارزون شده و علاقه‌مندان می‌توانند این هدست را با یک نسخه از بازی Fallout VR با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنند. هدست واقعیت مجازی وایو پرو در تاریخ ۱۶ فروردین ماه (پنج آوریل) روانه بازار خواهد شد و هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند این هدست را از طریق خرده فروشی‌های معتبر و وبسایت وایو پیش خرید کنند.

دانلود از آپارات

درادامه به این مورد اشاره شد کاربرانی که تا تاریخ ۱۳ خرداد (سه ژوئن) هدست وایو پرو را خریداری کنند، اشتراک ۶ ماهه Viveport را دریافت خواهند کرد که از طریق آن، به صورت ماهانه بازی‌های رایگان دریافت خواهید کرد. هدست وایو پرو دارای دو نمایشگر OLED با کیفیت ۲۸۸۰x۱۶۰۰ است. در حالی که مدل قبلی، دارای کیفیت تصویر ۲۱۶۰x۱۲۰۰ بود.

درانتها مشخص شد که دارندگان هدست وایو، می‌توانند با خرید پکیج ارتقا هدست و جایگزین کردنش با هدست فعلی، همچنان از کنترلر و Base Station نسخه اولیه استفاده کرده و تنها هدست خود را تعویض کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده