نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

نویسنده فیلم Avengers از کار روی یک پروژه مخفی از دنیای مارول خبر داد

زک پن، نویسنده فیلم Avengers (انتقام جویان) از کار روی فیلمنامه یک پروژه مخفی از دنیای کمیک مارول خبر داد که احتمالا بخشی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زک پن که پیش از این به جاس ویدون در نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers محصول سال ۲۰۱۲ کمک کرده بود، در حال کار روی یک پروژه مخفی و تایید نشده از دنیای کامیک مارول است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، پن که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت اسکرین‌رنت انجام داده است و در این مصاحبه فاش کرد که او در حال نوشتن و کار روی فیلمنامه یک فیلم تایید نشده از دنیای کامیک مارول است. با این حال، او اطلاعاتی از این پروژه فاش نکرد. پن گفت:

من احتمالا برای نوشتن فیلمنامه یک پروژه دیگر از دنیای مارول باز خواهم گشت. من کار روی این فیلم را آغاز کرده‌ام؛ اما من باید بررسی کنم که مجاز به انتشار اطلاعاتی از این پروژه هستم یا خیر.

Zak Penn

با وجود اینکه پن اطلاعات بیشتری را در مورد این پروژه به اشتراک نگذاشته است، اما او در طول مصاحبه به کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اشاره کرده و ممکن است که این پروژه بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد و کمی بعید است که پن در حال کار روی یک پروژه برای شرکت فاکس قرن بیستم یا سونی پیکچرز باشد. پن چندان با دنیای ابرقهرمانی نیز غریبه نیست و وظیفه نوشتن داستان فیلم X2: X-Men United (ایکس ۲: مردان متحد) محصول سال ۲۰۰۳ و فیلمنامه فیلم The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) محصول سال ۲۰۰۸، را نیز بر عهده داشته است. همچنین پن به نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) کمک خواهد کرد.

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است که قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. جمعه هفته گذشته، مارول دومین تریلر این فیلم فوق العاده مورد انتظار را منتشر کرد. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده