نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

جزئیات آپدیت ماه مارس بازی Quake Champions

آپدیت جدید Quake Champions همراه با DLC این بازی به نام Scalebearer Pack حالتی نوستالژیک به بازی اضافه کرده است.

جدیدترین آپدیت بازی Quake Champions که از طریق بخش Early Access استیم برای پی سی منتشر شد، با اضافه کردن حالتی جدید که در آن هیچ قدرت ویژه‌ای ندارید، سعی در احیای حال و هوای قدیمی و نوستالژیک این مجموعه داشته است؛ حالا گیمرها هرچه بیشتر و بهتر می‌توانند مهارت‌های خودشان را به رخ یکدیگر بکشند. این بروزرسانی حالت‌های One Shot Kill و two-on-two ranked play را به بازی بازمی‌گرداند.

این آپدیت فردا هم‌زمان با عرضه Scalebearer Pack، منتشر شد. Scalebearer Pack حدود ۴.۹۹ دلار قیمت دارد و گیمرها می‌توانند از طریق Steam یا Bethesda.net، به بازی اصلی دسترسی زودهنگام داشه باشند؛ دسترسی دائمی به دو کاراکتر Scalebearer و Ranger، به علاوه اجازه دسترسی به همه کاراکترهای بازی به مدت سه روز از دیگر مواردی است که بسته الحاقی Scalebearer Pack در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه Quake Champions یک بازی رایگان است و برای بازی کردن با برخی کاراکترها باید مبلغی را، چه پول داخل بازی چه پول واقعی، بپردازید، اضافه شدن حالت No Abilities باعث متعادل‌تر شدن بازی‌ها می‌شود؛ حالتی که در آن دویدن و پریدن و همه حرکات کاملا عادی هستند و برای پیروز شدن باید به مهارت خودتان تکیه کنید.

مثل همیشه گیمرها می‌توانند با خرید Champions Pack به قیمت ۲۹.۹۹ دلار، به تمامی آیتم‌ها و کاراکترها دسترسی داشته باشند و در کنار آن‌ها پاداش‌هایی اضافه برای گیمرها تدارک دیده شده است.

بازی Quake Champions برای کامپیوتر منتشر شده است. این اثر در E3 2016 رونمایی شد و در مرداد ۱۳۹۶ از طریق Early Access برای گیمرها در دسترس قرار گرفت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده