نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

بازیگر سریال Breaking Bad به جمع بازیگران فیلم The One and Only Ivan پیوست

کمپانی والت دیزنی از اضافه شدن برایان کرانستون به جمع بازیگران فیلم The One and Only Ivan خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم لایو اکشن «یکی و آن هم ایوان» (The One and Only Ivan) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، برایان کرانستون، بازیگر نامزد جایزه اسکار و سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده است. این فیلم که توسط کمپانی والت دیزنی در دست ساخت است، قرار است ترکیبی از یک فیلم لایو اکشن و انیمیشن باشد و پیش از این، آنجلینا جولی، بازیگر برنده جایزه اسکار به فیلم The One and Only Ivan اضافه شده بود. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کاترین اپلگیت است که در سال ۲۰۱۲ برای اولین‌بار منتشر شده و در سال ۲۰۱۳ جایزه نشان نیوبری را دریافت کرده است.

فیلم The One and Only Ivan داستان یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک فروشگاه و در اصل یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملا تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند. کرانستون قرار است نقش مدیر فروشگاه را در این فیلم بازی کند. همچنین سم راکول صداپیشگی شخصیت ایوان و آنجلینا جولی صداپیشگی شخصیت استلا را در فیلم The One and Only Ivan بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، آریانا گرین‌بلت در نقش جولیا و بروکلین پرنس در نقش روبی، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

علاوه بر بازی، جولی به‌همراه آلیسون شرمور، بریگهام تیلور و سو بادن-پاول نیز به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم The One and Only Ivan حضور دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده تیا شروک، کارگردان فیلم Me Before You (من پیش از تو)، خواهد بود و مایک وایت، نویسنده فیلم Pitch Perfect 3 (آوازخوان حرفه‌ای ۳)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم The One and Only Ivan از جمله تاریخ اکران، تاریخ شروع فیلمبرداری و همچنین صداپیشه نقش باب، منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده