// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

جزئیات محتویات Year of the Raven بازی Hearthstone مشخص شد

در جریان Year of the Raven بازی Hearthstone، شاهد قهرمان، کارت‌های جدید و سه اکسپنشن برای این بازی هستیم.

کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment، سازنده و ناشر بازی Hearthstone) در حال وداع با سال ماموت (Year of the Mammoth) است که در جریان آن (اشاره به سال ۲۰۱۷) شاهد محتویات متنوع و جذابی برای بازی Hearthstone بودیم. حال با شروع سال جدید میلادی و عرضه اولین اکسپنشن بازی Hearthstone که هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است، وارد سال کلاغ (Year of the Raven) برای بازی Hearthstone خواهیم شد (در سال جاری سه اکسپنشن و در مجموع ۱۳۰ کارت جدید برای بازی در نظر گرفته شده است).

طبق جدیدترین اخبار بازی، اولین اکسپنشن بازی در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد و جدای از این موارد، در Year of the Raven شاهد سه ماجراجویی Whispers of the Old Gods ،One Night in Karazhan و Mean Streets of Gadgetzan در حالت Wild هستیم که دیگر در حالت استاندارد قابل بازی نیستند. تجربه‌ی این موارد در حالت Wild به‌معنی اضافه شدن موارد جدید به Hall of Fame بازی است.

این گفته بدین معنا است که شاهد خارج شدن بعضی از ست‌های کلاسیک بازی از حالت استاندارد و اضافه شدن آن‌ها به حالت Wild خواهیم بود که دلیل این اتفاق هم نوع قدرت و طراحی این دسته از کارت‌ها است و برای حفظ تعادل و تجربه‌ی رقابتی بهتر، کمپانی بلیزارد تغییراتی روی آن‌ها اعمال کرده است. در سال جاری کارت Ice Block، کارت Coldlight Oracle و کارت Molten Giant به Hall of Fame بازی Hearthstone اضافه خواهند شد.

جدای از تغییرات Hall of Fame، سیستم رنک یا رده‌بندی بخش رقابتی بازی برای استانداردسازی بیشتر دستخوش تغییراتی شده است. از این پس هر رنک یک سیستم چهار ستاره خواهد داشت. اما قبل از اینکه نارضایتی خودتان را نشان دهید، باید بگویم که بلیزارد برای رفع این مشکل، اعلام کرده که با ریست کردن رنک بازیکنان، تنها چهار رنک به عقب باز خواهند گشت و تمامی پیشرفت‌ آن‌ها از بین نخواهد رفت. همچنین در گذشته سه مرحله روزانه و ۴۰ طلا به‌عنوان پاداش برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود که حال این سیستم به سه مرحله روزانه ساده‌تر و ۵۰ طلا تغییر پیدا کرده است.

از دیگر موارد اجرایی در سال کلاغ می‌توان به برگزاری تورنمنت داخل بازی اشاره کرد که در ماه‌های آینده نسخه‌ی آزمایشی آن به Hearthstone اضافه خواهد شد. همچنین یک قهرمان جدید به نام لونارا، دختر سیناریوس که Druid جدید بازی به‌حساب می‌آید، به بازی اضافه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده