// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تعداد بازیکنان The Division از مرز ۲۰ میلیون کاربر گذشت

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی The Division، از مرز ۲۰ میلیون کاربر عبور کرده است.

دو سال از عرضه بازی The Division می‌گذرد و ظاهرا هنوز این بازی بازیکن‌های خاص خودش را دارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی The Division) اعلام کرد که تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۲۰ میلیون کاربر عبور کرده است. البته ناگفته نماند که این رقم، با در نظر گرفتن سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر است.

همچنین اعلام شده که بازیکنان رویدادهایی که بازی به رایگان قابل تجربه بود هم در این آمار در نظر گرفته شده‌اند که با تمام این تفاسیر، شاهد رقم خوبی برای این بازی اکشن تیراندازی نقش آفرینی هستیم. بازی The Division در ماه مارس میزبان چهار رویداد مختلف (هر هفته یک رویداد) خواهد بود که با انجام لازمه‌های هر رویداد، پاداش‌های مختلفی دریافت خواهید کرد.

درکنار مشخص شدن آمار بازیکنان، یوبیسافت آمار دیگری هم از بازی The Division منتشر کرد؛ تا به امروز بازیکنان ۶۴۰ میلیارد NPC مختلف را کشته و به‌طور متوسط، هر روز سه ساعت از زمان خود را به بازی The Division اختصاص داده‌اند. با این حال باید منتظر اخبار بیشتر حول این بازی از سوی یوبی‌سافت باشیم تا ببینیم آیا این کمپانی فرانسوی محتویات بیشتری نظیر بسته‌های گسترش دهنده  را برای بازی عرضه خواهد کرد یا نه.

آخرین بسته گسترش دهنده بازی The Division که در ماه دسامبر سال گذشته عرضه شد، Last Stand نام داشت. شما می‌توانید جدیدترین اینفوگرافیک این بازی را مشاهده کنید:

Division


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده