نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷

بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 توسط آمازون فاش شد

فروشگاه معتبر آمازون اخیرا به نام Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 اشاره کرده که احتمال معرفی این بازی توسط الکترونیک آرتز را قوت می‌بخشد. 

سری Plants vs. Zombies: Garden Warfare به عنوان یک نسخه فرعی از مجموعه Plants vs. Zombies، ویژگی‌های این بازی‌ها را با المان‌های شوتر سوم‌شخص ترکیب کرده و اثری مفرح ارائه کرد. همین هم باعث شد که نسخه‌های اول و دوم این بازی با استقبال نسبتا خوبی رو‌به‌رو شوند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سومین نسخه از این سری توسط سایت آمازون فاش شده است. 

آمازون اخیرا یک کتاب با نام Plants vs. Zombies: Garden Warfare Volume 2 لیست کرده که در حال حاضر، قابل پیش‌خرید است و در ماه سپتامبر سال جاری روانه بازار خواهد شد. اما از خود این کتاب مهم‌تر، توضیحاتش است که در آن، اشاره شده که Plants vs. Zombies: Garden Warfare Volume 2 قرار است در بین وقایع بازی‌های Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 و Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 جریان داشته باشد. 

همین اشاره به نام Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 کافی است تا این احتمال را بدهیم که این بازی، در دست ساخت باشد و احتمالا EA به عنوان ناشر این مجموعه، در آینده آن را معرفی خواهد کرد. البته تا این لحظه نه الکترونیک آرتز و نه پاپ‌کپ گیمز، سازنده بازی، اشاره‌ای به این نسخه نداشته‌اند و شاید حتی در رویداد EA Play شاهد معرفی این بازی باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده