نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

زمان شروع فیلمبرداری سریال Halo مشخص شد

به‌تازگی اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید سریال هیلو (Halo) به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ، منتشر شده است.

در سال ۲۰۱۳، کمپانی مایکروسافت ساخت سریالی تلویزیونی براساس مجموعه بازی‌های Halo به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ، را رسما تایید و اعلام کرد. این سریال در ابتدا قرار بود به‌صورت انحصاری تنها از سرویس ایکس باکس لایو منتشر شود، اما مدتی بعد شبکه شوتایم وظیفه انتشار سریال Halo را بر عهده گرفت. با این حال، تاکنون اطلاعات زیادی از این پروژه منتشر نشده است و در ماه دی امسال، دیوید نوینز، مدیرعامل شبکه شوتایم، اعلام کرد که این پروژه هنوز مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و مراحل توسعه و ساخت سریال Halo همچنان بسیار فعال است. او در ادامه اضافه کرد که فیلمنامه‌های این سریال را اخیرا مشاهده کرده است. پیش از این در سال ۲۰۱۵ نیز نوینز در مصاحبه با IGN مراحل پیش تولید و توسعه سریال Halo را بسیار فعال توصیف کرده بود.

بازی Halo Wars 2

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید سریال Halo منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت ProductionWeekly منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید این سریال که به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ برای پخش از شبکه شوتایم در دست ساخت هست، برای آغاز در پاییز سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است. با این حال، در حال حاضر تاریخی برای شروع پخش این سریال در دسترس نیست، اما پیش بینی می‌شود که اگر فیلمبرداری و تولید سریال Halo در زمان برنامه‌ریزی شده آغاز شود، این سریال از تابستان یا پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه شوتایم به‌روی آنتن برود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله تیم تولید سریال، بازیگران و داستان آن در دسترس نیست. 

در سال ۲۰۱۲، سریال Halo 4: Forward Unto Dawn که یک سریال کوتاه و ۵ قسمته بود، منتشر شد که عملکرد نسبتا قابل قبولی را نیز هم داشت. در سال ۲۰۱۴، سریال Halo: Nightfall به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات، تولید و منتشر شد. این سریال که برای معرفی شخصیت ایجنت لاک با بازی مایک کولتر، در ۵ قسمت کوتاه تولید و منتشر شده بود، نتوانست عملکرد قابل قبولی را داشته باشد و بیشتر طرفداران این مجموعه را ناامید کرد. پیش از این، فیلم Halo قرار بود به تهیه‌کنندگی پیتر جکسون و کارگردانی نیل بلومکمپ تولید و منتشر شود که ساخت این پروژه در حال حاضر متوقف شده است. بازی Halo 5: Guardians آخرین نسخه بازی Halo بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. با این حال، بسیار بعید است که بازی Halo 6 در طول سال جاری میلادی منتشر شود و انتظار می‌رود که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه گردد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده