نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تشکر سازندگان بازی Blossom Tales از کاربران نینتندو سوییچ

ناشر و سازنده بازی Blossom Tales: The Sleeping King از کاربران نینتندو سوییچ بابت حمایت‌هایشان قدردانی کردند. با زومجی همراه باشید.

شرکت FDG Entertainment در یک توییت از دارندگان نینتندو سویچ بابت حمایتشان از بازی‌های مستقل، به ویژه بازی Blossom Tales: The Sleeping King که توسط کمپانی Castle Pixel ساخته شد، تشکر کرد.

بازی Blossom Tales: The Sleeping King توسط شرکت Castle Pixle ساخته شد و کمپانی FDG Entertainment آن را منتشر کرد. این شرکت مدتی بعد از انتشار این بازی روی شبکه استیم، به درخواست هواداران احترام گذاشت و تصمیم گرفت Blossom Tales: The Sleeping King را دی‌ ماه ۱۳۹۶ برای نینتندو سوییچ منتشر کند. بازی Blossom Tales: The Sleeping King قبل از اینکه روی استیم منتشر شود، یک Kick Start ناموفق را پشت سر گذاشته بود. شرکت FDG Entertainment در این توییت به افزایش ناگهانی درامد بازی در سه ماه اول انتشارش برای نینتندو سوییچ اشاره و از کاربران نینتندو تشکر کرد.

می‌توانید توییتی که شرکت FDG Entertainment منتشر کرد را بخوانید:

کاربران نینتندو سوییچ یک نعمت و لطف بزرگ هستند! با کمک و حمایت‌های شما شرکت مستقل Castle Pixel به حیات و بازی ساختنش ادامه می‌دهد. دوست‌تان داریم. درآمدی که در سه ماهه ابتدایی فروش این بازی روی سوییچ به‌دست آمد، ۲۰ برابر بیش‌تر از کل درآمد به‌دست آمده از طریق استیم بود. از شما ممنونیم.

از طرف شرکت FDG Entertainment 

شرکت Castle Pixle در مصاحبه‌ای که با مجله Game Informer داشت، از بازی بعدی‌شان چیزی نگفتند و به انتشار پیام تشکر‌شان بسنده کرد:

این برای ما یک بازگشت تمام عیار بود. با کمک‌هایی که کاربران نینتندو سوییچ به ما کردند، می‌توانیم به حیات‌مان ادامه داده و برای بازی آپدیت‌ و محتواهای قابل دانلود منتشر کنیم و آن را به زبان‌هایی مختلف مثل ژاپنی پورت کنیم. این بازی برای کاربران سوییچ ساخته شد و آن‌ها ما را نجات دادند. از آن‌ها ممنونیم.

Blossom Tales: The Sleeping King یک بازی جهان‌ باز و اکشن است که در آن شما در نقش یک شوالیه به نام لیلی، برای نجات سرزمین شکوفه‌ها از شر نیروهای تاریک برمی‌خیزید.

بازی Blossom Tales: The Sleeping King برای نینتندو سوییچ به قیمت ۱۴.۹۹ دلار منتشر شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده