نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۵

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع عالی Burnout Paradise Remastered

ریمستر بازی Burnout Paradise در اولین هفته انتشار خود، موفق شد به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، این هفته مصادف بود با عرضه نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise. این بازی که توسط الکترونیک آرتز منتشر شده است، ریمستر بازی‌ای به همین نام است که در سال ۲۰۰۸ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد. در آن زمان هم، این بازی موفق شده بود دقیقا مانند نسخه ریمستر خود، در هفته اول انتشار خود در این جدول به صدرنشین تبدیل شود. مجموع برن اوت از سال ۲۰۰۱ کار خود را آغاز کرد و در این مجموعه، از لحاظ فروش نسخه سوم بازی که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد، لقب پرفروش‌ترین بازی مجموعه را یدک می‌کشد.

از طرف دیگر، این هفته شاهد انتشار یک بازی جدید دیگر هم بودیم. بازی Kirby Star Allies، نام بازی انحصاری جدید نینتندو سوییچ است که توسط خود نینتندو ساخته شده است و موفق شد در هفته اول انتشار، کار خود را در جایگاه دوم ۱۰ بازی پرفروش انگلستان آغاز کند. جایگاه دوم به این معنی است که بازی جدید مجموعه کربی، به موفق‌ترین بازی این مجموعه تبدیل شده است. از طرف دیگر، فیفا 18 که هفته گذشته رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده بود، این هفته با یک پله صعود به جایگاه سوم رسید.

صدرنشین هفته گذشته یعنی GTA V، این هفته نتوانست به روند موفقیت‌های خود ادامه دهد و با سه پله سقوط، به جایگاه چهارم رسید. دیگر بازی کنسول سوییچ یعنی Mario Kart 8 Deluxe هم، این هفته، هفته خوبی را سپری کرد و موفق شد با صعودی یک پله‌ای نسبت به جدول هفته پیش، جایگاه پنجم را از آن خود کند. اما باز هم سوییچ و این بار Super Mario Odyssey. یکی دیگر از بازی‌های انحصاری و فوق‌العاده موفق نینتندو سوییچ هم این هفته دقیقا مانند ماریو کارت، موفق به صعود یک پله‌ای شد و کار خود را در جایگاه شِشُم به پایان رساند. البته این تمام کار برای بازی‌های نینتندو سوییچ نبود زیرا بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم دیگر بازی کنسول جدید نینتندو بود که ضمن قرارگیری در جایگاه ۱۰، موفق شد جایگاه هفته گذشته خود را هم حفظ کند.

پدیده این روزهای دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی Playerunknown's Battlegrounds که به تازگی برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شده هم این هفته صعودی یک پله‌ای داشت و توانست در جایگاه هفتم قرار بگیرد. در جایگاه هشتم، EA Sports UFC 3 ای قرار گرفت که دوباره موفق شد خود را وارد جدول بکند و Fallout 4 هم دوباره موفق شد با صعودی ۴ پله‌ای، ضمن ورود دوباره به جدول بازی‌های پرفروش، جایگاه نهم را به خود اختصاص دهد.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-

Burnout Paradise Remastered

هفته اول انتشار
۲-

Kirby Star Allies

هفته اول انتشار
۳۴

FIFA 18

-
۴۳

GTA V

از دست دادن صدر
۵۶

Mario Kart 8 Deluxe

-
۶۷

Super Mario Odyssey

-
۷۸

PlayerUnknown's Battlegrounds

-
۸۱۴

EA Sports UFC 3

ورود دوباره به جدول
۹۱۳

Fallout 4

ورود دوباره به جدول
۱۰۱۰

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

-

نگاهی به بازی‌های جدید هفته:

بازی Burnout Paradise Remastered

Burnout Paradise Remastered

بازی Burnout Paradise، یک بازی رانندگی جهان‌باز است که توسط استودیو کرایتریون ساخته شده و الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن را بر عهده داشت و در سال ۲۰۰۸ عرضه شد. ۱۰ سال بعد، الکترونیک آرتز با همکاری استودیو استلار اینترتینمنت،‌ نسخه ریمستر این بازی را برای کنسول‌های نسل هشتمی  عرضه کرد. نسخه اصلی این بازی، پیش از این توسط قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل، در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان قرار گرفته بود.

داستان بازی در شهر خیالی Paradise City جریان دارد و بازیکنان در آن در مسابقات مختلفی به رقابت می‌پردازند. نسخه ریمستر بازی، شامل تمام بسته‌های الحاقی بازی (به غیر از بسته الحاقی Time Savers Pack) است و از رزولوشن بالاتر هم پشتیبانی می‌کند. نسخه رایانه‌های شخصی این بازی، به زودی و از طریق پلتفرم اوریجین در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده