// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

تاریخ انتشار بازی Might & Magic: Elemental Guardians مشخص شد

کمپانی یوبی‌سافت تاریخ انتشار جدیدترین نسخه از مجموعه Might & Magic را برای پلتفرم موبایل اعلام کرد.

با توجه به اخبار بازی موبایل منتشر شده، کمپانی یوبی‌سافت Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Might & Magic: Elemntal Guardians، تاریخ انتشار این بازی را منتشر کرد. بازی اندروید و آیفون Might & Magic: Elemntal Guardians در تاریخ ۱۰ خرداد ۹۷ (۳۱ می) منتشر خواهد شد.

Might & Magic: Elemntal Guardians جدیدترین نسخه از مجموعه Might & Magic است که دارای سبک نقش آفرینی استراتژی با المان‌های جادویی بوده و بازیکنان در طول مبارزات خود می‌توانند یکی از قدرت‌های سه خانواده جادویی بازی را انتخاب کرده و مبارزه کنند. در حالی که در دنیای مسحور شده بازی ماجراجویی خود را ادامه می‌دهید، می‌توانید از عناصر مختلف استفاده کرده تا استراتژی‌های مختلفی را در مبارزات خود پیاده‌سازی کنید. هرکدام از موجودات دارای عنصر مختلفی نظیر آتش، آب، خاک و هوا هستند و حال شما با توجه به نوع مبارزات و دشمنان‌تان، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر اهل رقابت کردن هستید، می‌توانید به سراغ بخش چندنفره بازی Might & Magic: Elemntal Guardians رفته و در حالت PvP Arena بازی با سایر بازیکنان رقابت کنید. همچنین می‌توانید در رویدادهای هفتگی بازی هم شرکت کرده و آیتم‌های ارزشمندی برای شخصیت خود کسب کنید. درانتها مشخص شد که هم‌اکنون کاربران با مراجعه به صفحه بازی Might & Magic: Elemntal Guardians در فروشگاه گوشی موبایل‌شان، می‌توانند برای دریافت یک قهرمان ویژه از این بازی، پیش ثبت نام کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده