نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Armello برای آیفون و آیپد منتشر شد

بازی Armello، ساخته استودیو League of Geeks، برای سیستم عامل‌های iOS منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Armello بعد از طی کردن مراحل ساخت و توسعه‌ طولانی و پر فراز و نشیبش برای آیفون و آیپد هم منتشر شد. جدیدترین ساخته شرکت League of Geeks در ابتدا قرار بود به صورت انحصاری برای iPad منتشر شود، ولی سازندگان تصمیم خود را عوض کرده و بازی را ابتدا برای پی سی و کنسول‌ها منتشر کردند. بعد از انتشار Armello روی پی سی و کنسول‌ها، این بازی امروز برای دارندگان سیستم عامل iOS منتشر شد.

Armello شبیه یک بازی رومیزی دیجیتالی چهار نفره است که در آن شما در نقش یکی از چهار قهرمان Armello وارد بازی می‌شوید. پادشاه در اثر یک بیماری به نام Rot رو به مرگ است و این شما هستید که با کشتن یا درمان کردن او سرنوشت بازی را تعیین می‌کنید. به سه روش می‌توانید در بازی پیروز شوید: کشتن پادشاه، درمان پادشاه یا داشتن بیشترین میزان امتیاز Prestige هنگام مرگ پادشاه. شما با انجام دادن کارهای زیادی مثل کشتن دیگر بازیکنان یا کامل کردن ماموریت‌های مختلف می‌توانید امتیاز Prestige به‌دست آورید. بدیهی است که برای پیروز شدن در بازی باید استراتژی داشته باشید و در لحظات مناسب بهترین تصمیم‌های ممکن را بگیرید. با این حال در کل Armello بازی‌ای است که خیلی راحت می‌توانید مکانیسم‌های آن را یاد گرفته و به تجربه بازی بپردازید. 

بازی به صورت رایگان منتشر شده اما می‌توانید با پرداخت پول کاراکتر و آیتم‌های مختلف برای شخصی سازی بخرید. می‌توانید ماهیانه با پرداخت ۵.۹۹ دلار اشتراک ماهیانه خریده و از امکاناتی که این اشتراک‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند، بهره‌مند شوید. اشتراک یک ساله این بازی با قیمت ۳۵.۹۹ دلار در دسترس است و همانند اشتراک ماهیانه، کاراکتر یا آیتم‌های شخصی سازی جدید در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. شما می‌توانید بازی Armello را در دوحالت تک‌نفره و چندنفره آنلاین تجربه کنید که هر دو این حالت‌ها در حالت رایگان هم در دسترس هستند.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده