// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

محصولات کورسیر به بازی PC Building Simulator اضافه می‌شوند

پس از مدت‌ها شرکت Corsair نیز همکاری خود با توسعه‌دهندگان بازی PC Building Simulator را اعلام کرد و قرار است برخی محصولات این شرکت به زودی به بازی اضافه شوند.

شرکت کورسیر که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سخت‌افزار‌های جانبی پی سی است به تازگی اعلام کرده که با توسعه‌دهندگان بازی PC Building Simulator همکاری کرده است تا برخی قطعات تولید شده توسط این شرکت به بازی مذکور اضافه شود. شرکت Irregular که یک توسعه‌دهنده‌ی بریتانیایی است، اعلام کرده است که با شرکت تولیدکننده‌ی لوازم جانبی کورسیر همکاری دارد.

با توجه به اخبار منتشر شده توسط مطبوعات، این مشارکت تازه شکل‌گرفته به این معنا است که از این پس در بازی PC Building Simulator شاهد حضور قطعاتی از شرکت کورسیر خواهیم بود. از جمله محصولاتی که به زودی به این بازی افزوده می‌شود می‌توان به کیس‌های رده میانی Crystal Series 570X RGB ATX، منبع تغذیه سری TX-M Series و همچنین رم‌های Dominator Platinum اشاره کرد.

بازی PC Building Simulator توسط شرکت Irregular توسعه داده شده و در آن به کاربران اجازه داده می‌شود تا یک پی‌سی گیمینگ را از ابتدا تا انتها به صورت کاملا کاربردی ایجاد کنند. این بازی دقیقا همانند یک کارگاه آموزش تکنولوژی به نوعی به بازیکنان آموزش می‌دهد که چگونه سیستم پی‌سی مخصوص به خود را بسازند.

قطعات قرار گرفته در بازی همگی از شرکت‌های بزرگ انتخاب شده‌اند و به شکل بسیار واقعی و برجسته‌ای بازتولید و شبیه‌سازی شده‌اند؛ تا جایی که به کاربران تجربه‌ای هیجان‌انگیز از ساخت پی‌سی می‌دهند. علاوه بر این، بازی PC Building Simulator یک سیستم آموزشی کامل به بازیکنان ارائه می‌دهد که نه‌تنها دستور العمل‌های لازم را فراهم می‌کند، بلکه نحوه‌ی عملکرد هر بخش و اهمیت آن‌ را در اختیار کاربرانی قرار می‌دهد که هیچ آگاهی‌ای از نحوه‌ی ساخت پی‌سی ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خبر می‌توانید به ویدیوی منتشر شده توسط توسعه‌دهندگان یا وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید. 

گفتنی است که بازی Pc Building Simulator در مرحله‌ی Early Access قرار دارد و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار رسمی بازی اعلام نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده