نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

دو تریلر از بازی Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues منتشر شد

دو تریلر جدید از بازی نقش‌آفرینی Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues منتشر شد که یکی از آنها دنیای زیبای بازی و دیگری بخش Co-Op آن را به نمایش در می‌آورد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Portalarium Games دو تریلر جدید از بازی نقش‌آفرینی Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues منتشر کرده است. اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues جدیدترین اثر ریچارد گریوت، خالق مجموعه بازی‌های Ultima و یکی از پدران ژانر نقش‌آفرینی است و تریسی هیکمن، نویسنده رمان‌ Dragonlance داستان این بازی را به رشته تحریر در می‌آورد.

تریلر اول دنیای زیبا و جذاب بازی Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues را به تصویر می‌کشد و در تریلر بعدی بخش کوآپ بازی به نمایش در می‌آید. این بازی از یک سیستم جالب توجه بهره می‌برد که امکان جابه‌جایی بین حالت‌های انفرادی، همکاری چندنفره با دوستان و چندنفره آنلاین بازی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازی Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) برای پی‌سی، مک و لینوکس منتشر خواهد شد. شما می‌توانید دو تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده