نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه Early Access بازی Amid Evil منتشر شد

بازی Amid Evil به صورت Early Access در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرفت و تریلر زمان عرضه آن منتشر شد. 

هفته گذشته استودیو Indefatigable و کمپانی نیوبلاد اینتراکتیو از انتشار بازی Amid Evil به صورت Early Access خبر دادند و حال در میان اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی الهام گرفته از بازی Heretic به صورت دسترسی زودهنگام برای کاربران پی‌سی منتشر شده است و به این خاطر توسعه‌دهنده بازی در کنار تریلر زمان عرضه، اطلاعات بیشتری از بازی را به اشتراک گذاشته است.  

نسخه Early Access سه ماموریت داستانی و حالت بی‌پایان را در اختیار می‌گذارد

این تریلر هنگام عرضه گوشه‌هایی از گیم‌پلی بازی Amid Evil را بسیار سریع به نمایش در می‌آورد و در آن شاهد اسلحه‌های حیرت‌انگیز و منحصر‌به‌فردی هستیم که بازیکنان می‌توانند در طول ماجراجویی‌های خود از آنها استفاده کنند. بازیکنان در نسخه Early Access به سه ماموریت از هفت ماموریت داستانی بازی و حالت بی‌پایان که با نام Hordes of Evil شناخته می‌شود، دسترسی خواهند داشت.  

صفحه استیم بازی Amid Evil همچنین اطلاعات بیشتری را از این بازی در اختیار می‌گذارد. همانند بسیاری از توسعه‌دهندگان که بازی خود را به صورت دسترسی زود هنگام منتشر می‌کنند، استودیو Indefatigable هم تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است تا بازخوردهای موثر و آنی طرفداران را دریافت کند و در عین حال اپیزودهای ساخته‌شده را در دسترس بازیکنان قرار دهد.

با اینکه استودیو Indefatigable زمان دقیقی را برای خروج بازی از حالت Early Access اعلام نکرده است، اما این استودیو ادعا می‌کند که بازیکنان زمان زیادی را برای تجربه نسخه کامل منتظر نخواهند ماند و این استودیو به صورت ماهانه محتوای بسیاری را به همراه اپیزودهای جدید داستانی به بازی اضافه می‌کند تا اینکه بازی آماده عرضه شود. بازی Amid Evil در حال حاضر ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد، اما توسعه‌دهنده بازی اطمینان داده است که در زمان خروج بازی از حالت دسترسی زودهنگام شاهد افزایش قیمت بازی نخواهیم بود.

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Amid Evil را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده