// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Quarks! Stargaze Island

در بازی جذاب و آنلاین Quarks! Stargaze Island که به طور انحصاری برای سیستم‌عامل iOS توسعه داده شده، به کوارک‌های بامزه‌ کمک کنید تا آب و هوای جزیره خود را بازیابی کنند.

Quarks! Stargaze Island یک بازی شبیه ساز و ماجراجویی آنلاین است که توسط استودیو آیس‌جم گیمز (Icejam Games) که همان تیم سازنده بازی موفق The Simpsons: Tapped Out هستند در ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد. این بازی دومین تجربه این استودیو در بازی‌سازی است که نسبت به بازی اول کاملا مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. بازی این کوارک‌های دوست‌داشتنی از ۸۴ نظر در اپ‌استور میانگین ۴.۴ از ۵ را دریافت کرده که نمره مناسبی است و تجربه آن خالی از لطف نیست.

qrks3

در بازی Quarks! SGI کوارک‌ها به شما احتیاج دارند. این موجودات به شدت بامزه به کمک شما می‌توانند آب و هوای دنیای واقعی را به جزیره خود بکشانند، شهاب‌سنگ احضار کنند، دروازه‌ای برای سایر بازیکنان از اقصی نقاط جهان باز کنند و جزایرشان را به شکوه سابق خود بازگردانند. در این بازی مجذوب‌کننده جهان باز با سبک شهرسازی، سفری به جزیره استارگیز داشته باشید و ارتباط آن را با دنیای خودتان کشف کنید؛ وارد چشم‌اندازی زیبا پر از ویرانه‌های دور از دسترس، بارش شهاب‌سنگ و موجودات ستودنی با قدرت‌هایی پنهانی شوید. کولاک برف، جریان هوای گرم، روزهایی ابری و کسل‌کننده؟ سازنده بازی برای همه نوع آب و هوا خود را آماده کرده و دست شما در بازی کاملا باز است. با چشم‌اندازی خیره‌کننده و شخصیت‌هایی بسیار دوستانه، خیلی زود محافظت از کوارک‌های کوچک یا شامان رقاص در برابر تهدیدات، به ماموریت اصلی شما در این بازی تبدیل می‌شود.

بازی Quarks

Quarks! SGI با طراحی متفاوت و پیش زمینه داستانی خاص، از بهترین گزینه‌ها برای تجربه در iOS است

گیم‌پلی بازی کاملا روان و ساده است که گیمرهایی که تجربه بازی‌هایی در سبک شهرسازی مانند SimCity دارند، با آن آشنا هستند. «شامان» یا همان شخصیت اول بازی، رابط شما با دنیای سرگرم‌کننده بازی است و برای انجام ماموریت‌ها و ساخت ساختمان‌های مختلف، کمک خواهد کرد. در صورت وجود ارتباط اینترنت پایدار، انجام بازی با اخلالی روبه‌رو نخواهد شد و بازی از این لحاظ به خوبی بهینه‌سازی شده و در آپدیت‌‌های منتشر شده نیز باگ‌های کوچک از بین رفته‌اند.

گرافیک بازی نیز در سطح خوبی برای بازی‌های موبایل قرار دارد. با توجه به تنوع کوارک‌ها در بازی یا حالت‌های آب و هوایی متنوع، Quarks! Stargaze Island در گذر زمان جذابیتش را حفظ می‌کند. در نتیجه می‌توانید با ارتقای سطح و باز کردن حالت‌های ساختمان‌سازی یا گسترش دادن سرزمین تحت اختیار در طولانی مدت سرگرم بازی شوید. صداگذاری و موسیقی متن Quarks! Stargaze Island نیز به خوبی کار شده و برای هر کار متفاوتی که انجام دهید، صدای مخصوصی در نظر گرفته شده است. از فراخواندن شهاب‌سنگ گرفته تا ساختن پایگاه برای کوارک‌ها، هرکدام با نوای خاصی همراه شده‌اند که تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

بازی Quarks

در صورتی که به بازی‌های سبک شهرسازی و مدیریتی علاقه‌مند هستید و ارتباط اینترنت پایداری در اختیار دارید، Quarks! SGI با طراحی متفاوت و پیش زمینه داستانی خاص‌اش که کاملا ایده‌ی جدیدی در خود دارد، در حال حاضر از بهترین گزینه‌های این سبک در پلتفرم آيفون و آیپد است. این بازی در اپ استور به صورت رایگان در دسترس است، ولی مانند بسیاری از بازی‌هایی که در سال‌های اخیر منتشر شده‌اند از پرداخت‌های درون برنامه‌‌ای پشتیبانی می‌کند که می‌توانید برای پیشرفت سریع‌تر و آسان‌تر در بازی آنها را خریداری کنید. البته باید ذکر کرد که بدون پرداخت هزینه هم می‌توان به بازی ادامه داد و مشکلی در ارتقای سطح کاراکتر‌ها یا ساخت ساختمان‌ها پیش نخواهد آمد.

دانلود بازی آیفون Quarks! Stargaze Island


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده