نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تصاویر جدیدی از گیم‌ پلی بازی Dark Future: Blood Red منتشر شد

بعد از سه سال سکوت خبری، اولین تصاویر گیم‌پلی بازی Dark Future: Blood Red منتشر شد.

تا به امروز بازی‌های بسیاری در سبک RTS یا استراتژی هم‌زمان عرضه شده اما هیچ‌کدام به بازی Dark Future: Blood Red شباهت نداشتند. بازی Dark Future: Blood Red در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Auroch Digital معرفی شد؛ اما تا امروز از بازی هیچ خبری نبود و کمپانی سازنده یک سکوت خبری سه ساله را پیشه کرد. 

شرکت Auroch Digital به تازگی تصاویری جدید از گیم‌پلی این بازی منتشر کرد. با وجود اینکه تصاویر منتشر شده به مرحله Pre alpha مربوط می‌شوند، اما مورد پسند هواداران و منتقدان واقع شده و انتظارات را بیش از پیش بالا برده است. این بازی به شکلی بسیار هوشمندانه سبک استراتژی هم‌زمان را با المان‌‌های سبک ماشین‌ جنگی تلفیق می‌کند و همین موضوع هواداران را بسیار هیجان‌زده کرده است.

در ماموریتی که از این بازی به نمایش درآمد نکات جالبی از گیم‌پلی Dark Future: Blood Red برای مخاطبان روشن شد؛ شما در این بازی روی ماشین‌تان کنترل کاملی ندارید به این معنی که فقط جهت و سرعت حرکت ماشین را تعیین می‌کنید و ماشین خودش حرکت می‌کند. بعد از انجام تنظیمات و تعیین جهت، سرعت و راه‌اندازی ماشین، وارد حالت Command Mode می‌شوید و کنترل تمامی سلاح‌های نصب شده روی ماشین را به‌دست می‌گیرید در نتیجه، باید بسیار حساب شده عمل کنید و به حرکات اتوموبیل توجه زیادی داشته باشید تا زنده بمانید!

در این گالری می‌توانید عکس‌های منتشر شده از Dark Future: Blood Red را مشاهده کنید. این بازی قرار است سال ۲۰۱۸ برای پی سی منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده