نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

سازنده بازی Battlefield 1 همچنان از آن پشتیبانی ‌می‌کند

به نظر می‌رسد شرکت Dice برای Battlefield 1 برنامه‌هایی جدید دارد. با زومجی همراه باشید.

بازی Battlefield 1 اثری بود که استودیو Dice آن را آبان‌ماه ۱۳۹۵ منتشر کرد و همه را به تحسین وا داشت. این بازی به قدری در بخش آنلاین عالی ظاهر شده که هنوز برایش آپدیت و محتوای دانلودی جدید از جمله نقشه‌ها و سلاح‌های مختلف عرضه می‌شود.

در این میان، استودیو دایس اعلام کرده است که همچنان برای بازی بتلفیلد 1 برنامه‌های جدیدی دارد و به انتشار بروزرسان‌ها و محتویات جدید قابل دانلود برای این بازی، ادامه خواهد داد.

به نقل از یعقوب اجمال، یکی از مدیران داخلی استودیو Dice، تا اردیبهشت ۱۳۹۷ بروزرسانی‌های جدیدی برای بازی منتشر خواهد شد که اضافه شدن ۸ سلاح جدید به بازی از موارد اصلی این محتویات خواهد بود. با توجه به اینکه استدیو Dice تمرکز اصلی‌اش را روی قسمت بعدی مجموعه Battlefield گذاشته، یک تیم کوچک روی بروزرسان‌ها و محتویات دانلودی ‌Battlefield 1 کار خواهد کرد.

قرار است در آپدیت پیش رو، سلاح‌های جدیدی به بازی اضافه شوند. سازندگان گفته‌اند که این آپدیت، نسبت به بسته الحاقی Apocalypse تنوع سلاح بیشتری به بازی اضافه خواهد کرد. سیستم Community Test Environment نیز دوباره در دسترس قرار گرفته که دسترسی به سلاح‌های اشاره‌شده را برای کاربران پی سی فراهم کرده است.

استودیو Dice اسم سلاح‌هایی را که قرار است با این آپدیت به بازی اضافه شوند اعلام کرده است:

  • Sjögren Inertial - Slug
  • Machine Pistol M1912/P16 - Experimental
  • M1917 - Patrol Carbine
  • Ribeyrolles 1918 - Optical
  • Ross MkIII - Infantry
  • Arisaka - Patrol
  • Carcano - Patrol Carbine
  • M1917 Enfield - Silenced

آپدیت‌ها و محتویات فراوانی برای Battlefield 1 منتشر شده و Apocalypse، آخرین و یکی از سنگین‌ترین محتویات دانلودی این بازی تا به امروز بوده است. می‌توانید تریلر هنگام عرضه Apocalypse را اینجا تماشا کنید.

این بازی توانست از زومجی نمره عالی ۹ را بگیرد. خواندن قسمتی از بررسی بتلفیلد 1 خالی از لطف نیست:

جنگ‌جهانی اول از زیر سایه جنگ‌های مدرن، ربات‌هایی از آینده و جنگ جهانی دوم با Battlefield 1 بیرون آمد تا نشان دهد اگرچه جامعه بشری شرمسار از وجود چنین کارزار وحشتناکی است، اما به زیبایی می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی در قاب بازی ویدیویی شود. استودیو دایس با قدرت گرفتن از موتور فراست‌بایت 3 و وفادار ماندن به ریشه‌های مجموعه نشان داد راه و روش ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص نظامی با یک بخش چند نفره فوق‌العاده جذاب و عظیم، چگونه است. بتلفیلد 1 با جلوه‌های سمعی و بصری خیره‌کننده، بخش چند نفره جذاب با نقشه‌های هوشمندانه و یک بخش داستانی که نشان از بهبود آن در این مجموعه دارد، توانست یکی از بهترین نسخه‌های سری بتلفیلد را خلق کند؛ آن هم با عقب‌گرد به ۱۰۰ سال قبل و جنگ‌جهانی اول! 


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده