نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

قسمت جدید سریال شهرزاد بعد از عید نوروز پخش خواهد شد

روابط عمومی سریال شهرزاد اعلام کرد پخش فصل سوم این سریال پس از تعطیلات عید نوروز از سر گرفته خواهد شد.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی سید محمد امامی یکی از سریال‌های شبکه‌ی خانگی است که به واسطه داستان و المان‌هایی که دارد، یکی از سریال‌های منحصر به فرد صنعت فیلم‌سازی ایران محسوب می‌شود. این سریال شخصیت‌های منحصر به فردی دارد که اجرای بیشتر این شخصیت‌ها برعهده‌ی بازیگرهای سرشناس است. فصل سوم شهرزاد که آخرین فصل این سریال محسوب می‌شود هم‌اکنون به صورت هفتگی در روز دوشنبه هر هفته پخش می‌شود. قسمت جدید این سریال اما در هفته جاری عرضه نخواهد شد. روابط عمومی سریال شهرزاد ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام این سریال با تبریک عید و اشاره به تاریخ پخش قسمت جدید این سریال چنین نوشت:

شهرزادی‌های عزیز و صمیمی

عوامل و دست اندرکاران تولید و توزیع سریال شهرزاد فرا رسیدن نوروز، این نیک‌روز باستانی را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

همچنین به‌اطلاع می‌رسانیم، قسمت هشتم سریال شهرزاد پس از اتمام دید و بازدیدهای عید در تاریخ ۲۰ فروردین ماه توزیع خواهد شد و دوباره میهمان شما خواهیم بود.

سریال شهرزاد روایت‌گر داستان زندگی یک زوج ایرانی به نام‌های شهرزاد سعادت و فرهاد دماوندی و اتفاقات پس از کودتای ۲۸ مرداد است، این زوج در مسیر زندگی‌شان با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. تیم بازیگری شهرزاد از بازیگرانی مانند علی نصیریان، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، شهاب حسینی، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی سلطانی، امیر جعفری، هومن برق نورد، رضا کیانیان، ابوالفضل پورعرب و محمود پاک نیت تشکیل شده است. برای مطالعه تمام خبرها و نقد قسمت به قسمت سریال شهرزاد، می‌توانید به صفحه اختصاصی این سریال در زومجی مراجعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با پخش سریال شهرزاد پس از عید نوروز چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده