// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

ویدیو هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Last Day of June

استودیو 505Games با انتشار یک تریلر، عرضه بازی Last Day of June روی نینتندو سوییچ را جشن گرفت.

یکی از بازی‌های معمایی ماجراجویی سال گذشته که از جذابیت بالایی برخوردار بود، بازی Last Day of June ساخته استودیو 505Games بود که هم‌اکنون برای کاربران نینتندو سوییچ نیز منتشر شده است. طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو 505 گیمز به مناسبت عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ، ویدیوی روز عرضه بازی را منتشر کرد که در جریان این ویدیو، شاهد صحنه‌های مختلفی از بازی به همراه یک موسیقی پس‌زمینه زیبا هستیم.

داستان بازی روایتگر زندگی کارل و جون است که در یک سانحه رانندگی، کارل فلج شده و همسر خود را از دست می‌دهد. حال شما دنیایی هنری و رنگارنگ را پیش روی خود می‌بینید و در نقش کارل، باید روند بازی را پیش ببرید. بازی Last Day of June در جوایز بازی بفتا 2018 در بخش بازی‌ای که فراتر از سرگرمی بوده، کاندید شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون بازی Last Day of June را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از فروشگاه eShop نینتندو خریداری کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی روز عرضه نسخه نینتندو سوییچ این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همچنین بازی Last Day of June توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:

Last Day of June تمرکز زیادی روی روایت یک داستان عالی و تاثیرگذار دارد و با اینکه در برخی دقایق بازی به سبب لزوم انجام چندین باره یک سری کار‌ها، تجربه آن تا حدودی تکراری می‌شود، اما در کل بازی در روایت داستانش موفق ظاهر می‌شود. به‌علاوه گیم‌پلی بازی هم با وجود ساده بودن، سرگرم‌کننده است. به این‌ها گرافیک هنری بسیار زیبا و موسیقی خوب را اضافه کنید تا متوجه شوید که Last Day of June با وجود تمام ضعف‌هایش، اثری است که قطعا ارزش سه ساعت وقت گذاشتن را دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده