نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

نقشه Shipment 1944 در دسترس تمام بازیکنان Call of Duty: WW2 قرار گرفت

نقشه بازسازی‌شده Shipment 1944 برای همه بازیکنان بازی Call of Duty: WW2 در دسترس قرار گرفت.

نقشه Shipment 1944 هفته گذشته در دسترس دارندگان سیزن پَس بازی Call of Duty: WW2 قرار گرفت و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که از حالا تمام کاربران بازی می‌توانند به این نقشه بازسازی‌شده دسترسی داشته باشند.

نقشه Shipment 1944 که نسخه بازسازی‌شده نقشه محبوب Shipment بازی Call of Duty 4: Modern Warfare به حساب می‌آید، بخشی از رویداد Shamrock and Awe است که همچنان جریان دارد. بازیکنان در جریان رویداد Shamrock and Awe که از تاریخ بیست و سوم اسفندماه (۱۴ مارس) آغاز شده است، با شرکت در حالت Leprechaun Hunt Moshpit دو برابر XP دریافت می‌کنند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 حالت Leprechaun Hunt Moshpit در مودهای محبوب Team Deathmatch، Hardpoint، Kill Confirmed و Domination در دسترس است. در هر مسابقه یک لپرکان زامبی در جایی از نقشه مخفی می‌شود و بازیکنان با از بین بردن آن اسکوراستریک‌های مشخص‌شده کلاس خود را دریافت خواهند کرد. این حالت تا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه بیست و هشتم اسفندماه (۱۹ مارس) در مسابقات عمومی در دسترس خواهد بود.

مدتی قبل شاهد یک بروزرسانی جدید برای بازی Call of Duty: WW2 بودیم که نقشه و حالت جدیدی را به بازی اضافه کرد. همچنین در بهمن‌ماه یکی از بازیکنان بدون شلیک حتی یک گلوله به سطح بالایی از بازی دست یافت و در بهمن‌ماه امسال کمپانی اکتیویژن گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد و مطلع شدیم که بازی Call of Duty: WWII جدا از بزرگ‌ترین بازی کنسولی، بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن را هم به خود اختصاص داده است.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Call Of Duty: WW2 را در صورت تمایل از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده