نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تصاویری از بازی کنسل شده Star Wars Battlefront 4 منتشر شد

به تازگی تصاویری مفهومی از بازی Battlefront 4 منتشر شده که بسیار جذاب و دیدنی هستند. با زومجی همراه باشید.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، به بازی Star Wars Battlefront 4 مربوط می‌شوند که شرکت بریتانیایی Free Radical Design بعد از کنسل شدن پروژه Battlefront 3 در سال ۲۰۰۶، خود به خود این بازی را هم کنسل کرد.

مفهوم این عکس‌ها دقیقا برعکس داستانی است که از مجموعه Star Wars در ذهنمان داریم؛ مثلا آناکین، یودا و پادمه را می‌کشت و در نتیجه این عمل، لوک و اوبی‌وان از Dark Side شکست می‌خوردند و بنده آن می‌شدند. در آن سوی داستان، دارث ماول و کنت دوکو جدای می‌شوند.

توجه‌تان را به دیدن این تصاویر جذاب جلب می‌کنم. حالت DarkSide لوک و اوبی‌وان را در این دو عکس ملاحظه می‌کنید:

Battlefront4

لباس Sith لوک یادآور لباس پدرش است؛ در حالی که لباس جدایی که دوکو پوشیده به لباس کوای گان جین شباهت دارد.

battlefront 4

در داستان Battlefront 4، جای دو شخصیت میس ویندو و دارث ماول عوض می‌شود.

battlefront4

همانطور که می‌بینید در Battlefront 4 قرار بود دارث ویدر پادشاه شود.

battlefront4

از Battlefront 4 فقط همین تصاویر مفهومی موجود است و هیچ چیز دیگری به بیرون درز نکرده است؛ در حالی که حتی ویدیوهای گیم‌پلی Star Wars: Battlefront 3 به بیرون درز کرد و مشخص شد بازی هم در سطح سیارات و هم در فضای میان سیاره‌ای قرار بود جریان داشته باشد. می‌توانید این ویدیوهای منتشر شده از Star Wars: Battlefront 3 را اینجا تماشا کنید.

مراحل ساخت و توسعه این دو بازی، Battlefront 3 و Battlefront 4، به دلیل بسته شدن شرکت Free Radical Design نیمه‌کاره ماند و چند ماه بعد، کاملا کنسل شد.

استیو الیس، از سازندگان قسمت سوم و چهارم بازی Star Wars: Battlefront، درباره این بازی‌ها گفته بود:

این مسئله مهمی برای ما بود؛ چرا که به معنی این بود که تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد بگذاریم. واقعا تصمیم‌گیری سختی بود. آیا باید روی لوکاس فیلم حساب باز می‌کردیم؟ ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم؛ چرا که اوضاع برای آن‌ها به همان خوبی همیشه پیش می‌رفت. این پروژه‌ای بود که به نظر می‌رسید موفقیت‌آمیزترین کار ما تا آن زمان باشد و آن‌ها از ما می‌خواستند که دنباله آن را هم بسازیم. جای فکر نداشت.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده