نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳

تاریخ انتشار بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr مشخص شد

استودیو نئوکورگیمز تاریخ انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr را اعلام کرد.

استودیو نئوکورگیمز به خاطر توسعه مجموعه بازی‌های Incredible Adventures of Van Helsing شهرت دارد. آن‌ها از چندین سال قبل در حال ساخت بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr هستند که در شهریور ماه امسال هم به صورت Early Access در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که این بازی در تاریخ هجدهم اردیبهشت‌ماه (۸ می) در امریکای شمالی برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox و PC منتشر خواهد شد.

متاسفانه کاربران اروپایی باید زمان بیشتری را برای تجربه بازی منتظر بمانند و این بازی در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت‌ماه (۱۱ می) در این منطقه در دسترس خواهد بود. بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr پیش از انتشار به صورت دسترسی زودهنگام به مدت ۶ ماه در فاز آلفا بود و در این مدت توسعه‌دهندگان با توجه به بازخوردهای کاربران تغییراتی در آن اعمال کردند.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr یک بازی اکشن نقش‌آفرینی و جهان‌باز است که در دنیای وارهمر جریان دارد. این بازی داستان یک مامور در Caligari Sector را روایت می‌کند و بازیکنان باید در هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره با گروهی از جهش‌یافتگان و شیاطین مبارزه کنند.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی که ترتیب باس‌های بازی را به نمایش در می‌آورد، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده