نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

نام بازی جدید ناشر Stardew Valley اعلام شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، شرکت Chucklefish Games، ناشر Stardew Valley، از نام بازی جدید خود رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت Chucklefish Games، ناشر بازی محبوب Stardew Valley که کشاورزی را شبیه‌سازی می‌کرد، جدیدترین بازی خود را که در سبک نقش‌آفرینی است معرفی کرد. این بازی که با نام Project Spellbound میان گیمرها مطرح شده بود، امروز به طور رسمی معرفی شد و WitchBrook نام خواهد داشت.

فین بریس، مدیر شرکت Chucklefish Games، در حساب Twitter این بازی، به جز رونمایی از نام اثر و انتشار یک عکس از آن، اطلاع دیگری از بازی منتشر نکرد. می‌توانید این عکس را در ادامه ببینید:

WhichBrook

به نظر می‌رسد کمپانی Chucklefish Games برای این بازی هیجان بسیار زیادی دارد و از آن به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه‌ه‌های‌شان یاد کرده است. داستان بازی این روایت‌گر ماجراها و اتفاقاتی است که برای دانش‌آموزان یک مدرسه جادوگری می‌افتد؛ چیزی شبیه به مجموعه هری‌پاتر. به خاطر همین هواداران با توجه به عکس منتشر شده از این بازی و محتوای احتمالی داستانش، به WitchBrook لغب «هری پاتر در دنیای Stardew» داده‌اند. 

طبق آخرین اظهارات سازندگان، سیستم مبارزات این اثر از بازی‌های دوبعدی مجموعه Legend Of Zelda الهام گرفته و تنها تفاوت این است که گیمرها به جای شمشیر و سپر، از جادو استفاده می‌کنند.

هنوز تاریخ انتشار بازی WitchBrook مشخص نشده و طبق اظهارات کمپانی سازنده، فعلا خیلی زود است که از انتشار بازی صحبت کنیم. انتشار WitchBrook برای پی سی تایید شده و انتظار می‌رود که برای دیگر پلتفرم‌ها هم منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده