نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر سریال Still Star-Crossed جایگزین دیواندا وایز در فیلم Captain Marvel خواهد شد

به‌تازگی اعلام شده که تیم تولید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) قرار است لاشانا لینچ بازیگر سریال Still Star-Crossed را جایگزین دیواندا وایز کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر در طی گزارشی جدید اعلام کرد که لاشانا لینچ قرار است به تیم بازیگری اولین اثر دنیای سینمایی مارول با محوریت یک شخصیت ابرقهرمانی زن، یعنی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) بپیوندد و در حال حاضر در حال مذاکره با کمپانی‌های سازنده است. لاشانا لینچ قرار است جایگزین دیواندا وایزی شود که پیش‌تر به این تیم پیوسته بود و نقش آن هنوز مشخص نبود. دیواندا وایز به‌تازگی اعلام کرد که به‌خاطر تداخل جدول زمانی و مشغله‌های زیادی که برای سریال She’s Gotta Have It شبکه Netflix دارد، مجبور است این پروژه را ترک کند. سریال She’s Gotta Have It به کارگردانی اسپایک لی ساخته خواهد شد. 

فیلم کاپیتان مارول داستان شخصیت ابرقهرمانی‌ به نام کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول را دنبال می‌کند. در داستان‌های کتاب‌های کمیک مارول، کارول دانورز به‌عنوان یک خلبان آزمایش‌کننده هواپیما فعالیت می‌کند که در برهه‌ای از زمان، قدرتی فراانسانی به‌دست می‌آورد. او بعد از مدتی متوجه می‌شود که به‌خاطر درگیر شدن با انفجار یک دستگاه از نژاد کری (Kree) و بااستفاده از این قدرت‌های خود می‌تواند در هوا هم پرواز کند. بری لارسون که در طول زندگی حرفه‌ای خود موفق به دریافت جایزه اسکار هم شده، قرار است نقش اصلی این فیلم یعنی کاپیتان مارول را ایفا کند.

کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک کارگردانان فیلم Mississippi Grind خواهد بود. همچنین از طرف دیگر هم کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است. اولین فیلم ابرقهرمانی کمپانی مارول که براساس یک شخصیت زن ساخته می‌شود، ماه ژانویه سال جاری، مراحل تولید خود را آغاز کرده است.

تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva) و لاشانا لینچ در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع HeroicHollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده