نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل

بر اساس تحقیقات اخیر انجام شده، هزینه صرف شده برای تبلیغات آنلاین در موبایل به ۲۶ درصد در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.

تحقیقات سایت Zenith نشان می‌دهد هزینه جهانی صرف شده برای تبلیغات آنلاین در موبایل افزایش خواهد داشت و از ۱۵ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۲۶ درصد در سال ۲۰۱۹ می‌رسد. در حالی که روند تبلیغات روی فضای آنلاین مثل تلویزیون، رادیو، روزنامه و مجلات و حتی در وبسایت ها نیز رو به کاهش است .

طبعا هر چقدر بازار برای تبلیغات روی موبایل رونق بیشتری پیدا کند و تمرکز بازاریابان دیجیتالی برندها به سمت تبلیغات در بستر موبایل باشد، احتمال تقلب یا سوء استفاده افراد نیز بیشتر می‌شود و تبلیغات تقلبی نیز رشد می‌کند.

براساس تحقیقات انجام شده، ترافیک تقلبی و کلیک‌هایی که به وسیله ربات‌ها انجام می‌شوند، ۷.۲ میلیارد هزینه اضافی در صنعت تبلیغات ایجاد می‌کند. بر این اساس، فدراسیون جهانی تبلیغات پیش‌بینی می‌کند تبلیغات بعد از دارو، بیشترین آمار کلاهبرداری را خواهد داشت و تا سال ۲۰۲۵ رقم آن به ۵۰ میلیارد می‌رسد.

نکته قابل تأمل این است که عملکرد ضعیف تبلیغات و تبلیغات جعلی به برند و تصور عمومی درباره کل صنعت تبلیغات آسیب وارد می‌کند و وقتی این اعتماد تخریب شود به سختی بازسازی خواهد شد و هر روز شاهد رشد سریع تولید و استفاده از ابزارهای بلاک تبلیغات در موبایل و دسکتاپ خواهیم بود.

از آنجا که کالج تپسل در تلاش است تا جدیدترین مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به علاقه مندان این حوزه به صورت رایگان ارائه دهد، به تازگی کتاب الکترونیک «مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل» را منتشر کرده است. هدف این کتاب الکترونیکی بیان کلیات مربوط به تقلب در تبلیغات موبایلی است. در این راستا در ابتدای کتاب، وضعیت فعلی تبلیغات موبایلی در دنیا بیان می‌شود و در ادامه، به معرفی انواع مختلف تقلب‌هایی که در تبلیغات موبایلی اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها پرداخته شده است.

رپورتاژ تپسل

تپسل به عنوان یک شبکه هوشمند تبلیغات موبایلی، به تقلب در تبلیغات موبایلی توجه ویژه‌ای دارد و با انجام تحقیقات وسیعی در این زمینه، راهکارهای عملی برای مقابله با جدیدترین تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد، ارائه کرده است. سیستم پیشرفته تشخیص تقلب تپسل این امکان را در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد که تنها به ازای Impression های واقعی هزینه کنند.

اگر شما هم برای معرفی برند خود از تبلیغات موبایلی استفاده می‌کنید یا قرار است در آینده‌ای نزدیک این دسته از تبلیغات را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید، باید با تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد نیز آشنا شوید.

برای آشنایی بیشتر با انواع تقلب‌هایی که امروزه در صنعت تبلیغات موبایل اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها، کتاب " مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل " را از کالج تپسل دریافت کنید و آن را مطالعه کنید.

دانلود رایگان : کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده