// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۷

انیمیشن Sonic Mania Adventures معرفی شد

کمپانی Sega در جریان رویداد SXSW از انیمیشن Sonic Mania Adventures که بر اساس بازی Sonic Mania در حال ساخت است، رونمایی کرد.

Sonic Mania یکی از بازی‌های محبوب مجموعه سونیک در سال‌های اخیر به شمار می‌رود؛ طوری که طرفداران آن را در فهرست ۱۵ بازی برتر سونیک جای داده‌اند. حال کمپانی سگا در جریان رویداد SXSW در غرفه رسمی سونیک که با نام Gotta Go Fast: The Official Sonic the Headhog دیده می‌شود، از انیمیشن کوتاه سونیک که براساس این بازی در حال ساخت است، با نام Sonic Mania Adventures رونمایی کرد.

به نقل از سازندگان، تولید این انیمیشن کوتاه در قالب سریالی با ۵ اپیزود در دستور کار قرار گرفته است و تیم توسعه‌دهنده‌ای که پیش‌تر تریلر سینماتیک Sonic Mania را ساخته بود، مسئولیت توسعه این سریال را بر عهده گرفته است. در آن سو موسیقی متن این بازی نیز به دست آهنگساز بازی Sonic Mania یعنی تی لوپز (Tee Lopez) تنظیم می‌شود. سازندگان در بیانیه‌های خود اعلام کردند که این مجموعه دارای ۵ ویدیو است که یک خط داستانی را پیش می‌برد و تمامی قسمت‌ها به یکدیگر مربوط می‌شوند. همانطور که از نام این سریال پیدا است، جوجه تیغی آبی و محبوب این سری یعنی سونیک به همراه دوستان‌اش یعنی Miles Prower و Knuckles در Sonic Mania Adventures حضور خواهد داشت.

علاوه بر آن، در جریان این رویداد کمپانی Sega اعلام کرد که تماشاگران در حین سریال شاهد هیچ نوع گفتگویی نخواهند بود و همچنین سریال کوتاه سونیک به طور رایگان در کانال یوتیوب به نمایش گذاشته خواهد شد. اولین اپیزود این انیمیشن ماه آینده میلادی در یوتیوب منتشر می شود و تا ماه آگوست (مرداد-شهریور) به طور ماهیانه شاهد پخش آن خواهیم بود. طرفداران سونیک با تماشا کردن این سریال می‌توانند خود را برای بازی Sonic Mania Plus که عرضه آن برای تابستان ۹۷ برنامه‌ریزی شده است، آماده کنند.

سازندگان ضمن معرفی این سریال، تریلر کوتاهی از انیمیشن Sonic Mania Adventures منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد انیمیشن جدید سونیک با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده