// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

سومین رویداد بازی Monster Hunter: World در بازی Street Fighter V آغاز شد

علاقه‌مندان با انجام چالش‌های شخصیت کن در استریت فایتر 5، می‌توانند ست لباس هیولای Rathalos در بازی Monster Hunter: World را دریافت کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سومین رویداد بازی Monster Hunter: World در بازی Street Fighter V آغاز شده و کاربران با انجام چالش‌های تعیین‌شده می‌توانند ست لباس Rathalos را برای شخصیت Ken در استریت فایتر آزاد کنند. البته برای آزادسازی تمامی قسمت‌های این لباس، باید چهار هفته تلاش کنید. به‌عبارتی تا تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه کاربران می‌بایست تمامی چالش‌ها را انجام داده باشند که در تصویر زیر، زمان‌بندی چالش‌های هر بخش از لباس شخصیت کن را مشاهده خواهید کرد.

رویداد Monster Hunter World بازی Street Fighter V

برای انجام چالش‌های مورد نظر در هفته‌های نشان داده‌شده، باید وارد بخش Extra Battle Mode بازی Street Fighter V شوید و مبارزاتی را که برای‌تان در نظر گرفته شده است انجام دهید. برای مثال این هفته کفش‌های ست لباس Rathalos را کسب خواهید کرد و در هفته آینده میلادی، دستکش را آزاد خواهید کرد. این روند همینطور ادامه پیدا خواهد کرد تا به هفته آخر و کلاه این لباس برسید.

لباس Rathalos برای شخصیت کن، پس از لباس‌های ایبوکی و میکا، سومین و آخرین رویداد کراس‌آور میان Street Fighter V و بازی Monster Hunter: World به حساب می‌آید. در آخر این نکته را هم ذکر کنم که برای انجام هر مسابقه یا چالش باید ۲۵۰۰ فایت مانی خرج کنید و در مجموعه برای دریافت این لباس ۱۰ هزار فایت مانی (پول داخل بازی) نیاز دارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده