نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

در تعطیلات عید سریالی سریال ببیند

در تعطیلات نوروز، بیست سریال برتر جهان را همراه با تخفیف اشتراک بلند مدت ببیند و لذت ببرید.

سریالی سریال ببین نام کمپینی است که سرویس فیلیمو به مدت بیست روز از پایان اسفندماه تا اواسط فروردین ماه برای تعطیلات نوروزی کاربران خود درنظر گرفته است. این کمپین از ۲۳ اسفند آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد و هر روز یکی از هیجانی‌ترین و برترین سریال‌های جهان را به نمایش می‌گذارد. در کمپین بیست روز بیست سریال فیلیمو همه نوع سریالی در ژانرهای مختلف برای سلیقه‌های متفاوت در نظر گرفته شده است. سریال‌های ترسناکی مثل Lore یا Exorcist که موضوع اولی مربوط به حادثه‌های واقعی زندگی هستند که از یک جایی به بعد کابوس‌وار به ما حمله می‌کنند و دومی هم برگرفته از ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان یعنی جن‌گیر است که حالا در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای قرار است تعطیلات نوروزی‌تان را با ترس و وحشت همراه کند.

دربین کمپین سریال فیلیمو سریال‌های آخرالزمانی و ماورایی از جمله The Legends of Tomorrow  و The Leftovers نیز وجود دارند. سریال‌هایی که موضوع‌شان شما را از حال و شرایطی که در آن قرار دارید جدا می‌کند و در یک موقعیت غیرقابل تصور قرار می‌دهد. برای مثال با The Legends of Tomorrow در زمان سفر کرده و برای نابودی جهان دست به اقداماتی می‌زنید و در The Leftovers هم با افرادی همراه می‌شوید که پدیده رستاخیر آن‌ها را به عنوان تنها بازمانده‌های روی زمین باقی گذاشته است.

اما اگر انتخاب بیست سریال بر عهده شما باشد حتما سریال‌های ماجراجویانه را هم در بین آن‌ها قرار می‌دهید. در کمپین سریالی سریال ببین فیلیمو نیز مهمترین و پرطرفدارترین سریال ماجراجویانه جهان یعنی Lost در بین سریال‌ها وجود دارد و با ۱۲۰ قسمت و ۴۸۰۰ دقیقه محتوا تا پایان تعطیلات شما را سرگرم خواهد کرد.

همچنین سریال‌های جنایی مثل Gotham و The Killing هم در بین سریال‌ها وجود دارند که موضوع اولی درگیری آدم‌ها و تغییر زندگی‌شان در اثر قتل و موضوع دومی درباره یکی از مهمترین پرونده‌های قتل آمریکا است.

سریال‌های کمدی مثل IT Crowd و سریالی برای طرفداران جان اسنو که با گذشت زمان از پخش Game of Thrones  دلتنگ بازی او شده‌اند نیز با نام GunPowder در بین این بیست سریال و برای سرگرم کردن طیف گسترده‌ای از مخاطبان درنظر گرفته شده است.

با ۴۵درصد تخفیف اشتراک فیلیمو به کمپین سریالی سریال ببین بپیوندید

فیلیمو به مناسبت سال نو و به دلیل برنامه‌های متنوعی که در ایام نوروز برای کاربران در نظر گرفته است جای خالی تخفیف اشتراک را هم پر کرده است و برای افرادی که هنوز عضو فیلیمو نشده‌اند اما می‌خواهند در مسافرت‌ها و تعطیلات نوروز با تماشای هزاران فیلم و سریال اوقات فراغت خود را پر کنند تخفیف اشتراک در نظر گرفته است. به همین مناسبت تا ۱۵ فروردین ماه با عضویت در فیلیمو و خرید اشتراک‌های سه‌ماه، شش ماهه و یکساله بیشترین تخفیف را دریافت می‌کنید. در این جشنواره تخفیف نوروزی تنها با پرداخت ماهی ۴۵۰۰ تومان یعنی مبلغی کمتر از خرید دی‌وی‌دی یک فیلم، به مدت یک سال مشترک فیلیمو می‌شوید و به هزاران عنوان فیلم و سریال و انمیشن ایرانی و خارجی دسترسی پیدا می‌کنید.

برای پیوستن به کمپین سریالی سریال ببین و اضافه شدن به جمع فیلمبازی‌های حرفه‌ای به فیلیمو وارد شوید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده