نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Queen & Country وارد مذاکره شد

به‌تازگی اعلام شده ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant برای کارگردانی فیلم اقتباسی Queen & Country براساس یک رمان گرافیکی، با عوامل سازنده وارد مذاکره شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) به‌تازگی برای کارگردانی اثری جدید، وارد مذاکره شده است. به نقل از گزارش سایت خبری The Wrap، فیلم Queen & Country (ملکه و کشور)، یک اثر اقتباسی محسوب می‌شود که قرار است براساس یک رمان گرافیکی که با همین نام منتشر شده، ساخته شود. در صورت پیوستن او به این تیم، فیلم ملکه و کشور که زیر نظر کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) ساخته می‌شود، توسط خود ریدلی اسکات، به‌واسطه کمپانی Chernin Entertainment، تهیه کنندگی هم خواهد شد. رمان Queen & Country به‌قلم گرگ روکا نوشته شده است. این رمان داستان یک مامور سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا به نام تارا چیس را حکایت می‌کند. تارا عضو یک گروه سه نفره است که در سطح بین‌المللی، برای سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا فعالیت می‌کنند. حال بعد از یک ماموریت ترور، هویت تارا به خطر افتاده است.

رمان ملکه و کشور در سال ۲۰۰۲ به‌عنوان بهترین مجموعه جدید سال، برنده جایزه جایزه آیزنر (Eisner Award) شد. این مجموعه به مدت ۶ سال، یعنی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ برای علاقمندان خود منتشر شد. این مجموعه در طی این ۶ سال، در قالب ۳۲ قسمت منتشر شد و هنرمندان زیادی در آن همکاری داشته‌اند؛ هنرمندانی مانند برایان لی اومالی، خالق سری داستان‌های گرافیکی اسکات پیلگریم (Scott Pilgrim). مدت‌ها پیش، رایان کوندال، جان راجرز و حتی خود گرگ روکا دست به قلم زده و هرکدام فیلمنامه‌ای برای این اثر سینمایی اقتباسی نوشته‌اند. در حال حاضر، مشخص نیست که این بار قرار است چه کسی فیلمنامه را به دست بگیرد و او هم مقداری از تخیلات خود را روی کاغذ پیاده کند. الن پیج از جمله افرادی بود که مدت‌ها پیش نام او برای این پروژه نوشته شده بود، اما هنوز هیچ خبر جدیدی در رابطه با این موضوع منتشر نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده