نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

بازی Vainglory در مسابقات جهانی WESG حضور خواهد داشت

حضور بازی Vainglory در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک WESG تایید شد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Alisports، برگزارکننده مسابقات جهانی WESG، با امضای یک توافق‌نامه با شرکت Super Evil Megacorp، سازنده بازی Vainglory، حضور این اثر در مسابقات جهانی WESG را تایید کرده است.

مسابقات WESG را کمپانی Alisports برگزار می‌کند. این رقابت‌ها با وجود جهانی بودن، تمرکز اصلی‌شان روی تیم‌های آسیایی است. در WESG، گیمرها در بازی‌هایی مثل Counter Strike: Global Offensive ،Dota 2 ،Hearthstone و Starcraft 2 با یکدیگر رقابت می‌کنند. همانطور که می‌بینید، هیچ کدام از این بازی‌ها متعلق به پلتفرم موبایل نیستند. به لطف توافقی که حاصل شده، گیمرهای موبایل هم می‌توانند در این مسابقات شرکت و در بازی Vainglory با یکدیگر رقابت کنند.

Vainglory

نیوژو، محقق تجارت الکترونیک، باور دارد که مخاطبان مسابقات ورزش های الکترونیک، روز به روز در حال افزایش هستند؛ او پیش‌بینی کرده که تماشاچی‌های آنلاین این رقابت‌ها تا سال ۲۰۲۰ به ۲۸۶ میلیون نفر خواهد رسید. شرکت Alisports سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۶، مسابقات WESG را به راه انداخت؛ رویدادی که با ۳۷۵ میلیون نفر تماشاچی آنلاین و ۶۳ هزار نفر شرکت‌کننده از ۱۲۵ کشور مختلف جهان که برای کسب سهمی از جایزه ۵.۵ میلیون دلاری با یکدیگر رقابت می‌کنند، برگزار می‌شود. 

کریستین سیگرسترال، مدیرعامل شرکت سازنده بازی وینگلوری، درباره این مسابقات می‌گوید:

مسابقات WESG به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت گیم تبدیل شده است؛ مخاطبان این تورنمنت با سرعت بسیار زیادی در حال زیاد شدن هستند و به‌ همین خاطر  از اینکه به بازی‌ ما هم اجازه حضور در این رقابت‌ها داده شده خوشحالیم.

طبق آخرین اظهارات سیگرسترال، بازی Vainglory یک لیگ مستقل از بازی‌های WESG خواهد داشت. با وجود اینکه جوایز لیگ داخلی این بازی به اندازه WESG ارزنده نیست، اما سازندگان بیشتر روی سازمان‌دهی و ساختن یک لیگ دائمی و ماندگار برنامه‌ریزی کرده‌اند تا یک لیگ جایزه محور و نه‌چندان ماندگار.

Vainglory

مراسم معارفه این بازی در مسابقات WESG 2018 در تاریخ ۲۷ اسفند برگزار می‌شود. همچین در این روز، اولین مسابقه Vainglory بین پنج گیمر از کشورهای کره، چین، اندونزی و سنگاپور برگزار خواهد شد.

جیسون فانگ، خبرنگار و سخن‌گوی شرکت Alisports درباره این رقابت‌ها گفت:

تلاش ما این بوده که بهترین بازی‌های رقابتی صنعت گیم را در تورنمنت‌مان داشته باشیم؛ تا گیمرها از سراسر دنیا در اینجا دورهم جمع شوند و لذت ببرند. ما همیشه به دنبال پیشرفت هستیم و از بهترین تیم‌ها و گیمرها استقبال می‌کنیم.

Vainglory یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های رقابتی گوشی‌های هوشمند است. از اینکه هواداران و تیم‌های Vainglory را اینجا می‌بینیم خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستیم.

بازی Vainglory سال ۲۰۱۵ منتشر و به قدری خوب ظاهر شد که توانست میلیون‌ها گیمر از سراسر جهان را به خود معتاد کند. این اثر در همان یک ماه اول انتشار توانست نظر شرکت‌های بزرگی همچون کوکاکولا، ریزر، انویدیا و آمازون را جلب کند و از حمایتشان بهره‌مند شود. بعدها تیم‌هایی معروف مثل TSM ،Cloud9 ،Fnatic ،Rox ،DetonatioN Gaming ،G2 Esports و SK Gaming به جمع حامیان این بازی پیوستند.

بازی Vainglory در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۳ برای دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شد. می‌توانید نقد و بررسی بازی Vainglory را در زومجی بخوانید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده