// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Outer Wilds توسط ناشر بازی What Remains of Edith Finch معرفی شد

کمپانی Annapurna Interactive، ناشر بازی تحسین شده What Remains of Edith Finch، با انتشار تریلری بازی Outer Wilds را در سبک علمی-تخیلی و جهان باز معرفی کرد.

کمپانی Annapurna Interactive شاید این روزها بیش از همه به‌خاطر بازی خوش‌ساخت و عمیق What Remains of Edith Finch شناخته می‌شود. اثری که تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخت و در بررسی زومجی هم توانست نمره درخشان ۹ را به خود اختصاص دهد. چیزی که باعث شده است تا اکنون دوباره نام این کمپانی سر زبان‌ها بیفتد، بازی جدیدی است که آن‌ها به‌تازگی با انتشار تریلری معرفی کرده‌اند.

بازی Outer Wilds، اثری در سبک علمی تخیلی و رازآلود، جهان باز و اول شخص است که توسط استودیو Mobius Digital ساخته می‌شود. در بازی Outer Wilds بازیکن وارد یک منظومه شمسی عجیب می‌شود که درون یک حلقه بی‌نهایت از زمان گرفتار شده است و این باعث می‌شود تا مکان‌های مختلف بازی و برخی راز و رمزهای آن به‌ترتیب با گذشت زمان ناپدید شده و دوباره از نو ظاهر شوند. این موردی است که در تریلر بازی هم به طرز هوشمندانه‌ای نشان داده می‌شود و صحنه پایانی تریلر همان چیزی است که در آغاز مشاهده می‌کنیم. در توضیحات این بازی آمده است:

بازیکنان می‌توانند پیش از اینکه یک شهر، زیر انبوهی از شن‌ها مدفون شود، وارد آن شوند یا درست هنگام نابودی یک سیاره روی آن قدم بگذارند.

دانلود از آپارات

به گفته سازندگان، بازی در یک منظومه شمسی کاملا پویا و حساب شده جریان دارد که حس کنجکاوی بازیکنان در آن به بهترین شکل پاسخ داده می‌شود. نکته مهم در مورد جهان بازی این است که تمامی مکان‌های آن توسط تیم سازنده ساخته شده است و همانند بازی No Man’s Sky از برنامه‌های کامپیوتری برای ساخت تصادفی لوکیشن‌های متنوع در این اثر استفاده نشده است. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر و همچنین کنسول‌هایی که هنوز به طور دقیق تعیین نشده‌اند، منتشر خواهد شد. بازی Outer Wilds در نمایشگاه PAX East سال ۲۰۱۸ نیز حضور خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده