نویسنده: علی مطوری
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

انتشار ناگهانی بازی PUBG برای اندروید

نسخه آزمایشی بازی موبایل PUBG به شکل غیرمنتظره‌ای روی پلی استور کانادا در دسترس قرار گرفت.

کمپانی Tencent که به طور انحصاری در چین حق نشر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را در اختیار دارد، مدتی پیش اعلام کرد در حال کردن روی دو نسخه‌ی موبایل از این بازی است. از ابتدا قرار بود این دو بازی فقط در چین منتشر بشوند و تا به حال هیچ صحبت خاصی درباره‌ی عرضه‌ی آن‌ها در کشور‌های دیگر نشده بود، اما در اقدامی غیرمنتظره و بدون هیچ‌گونه اعلام قبلی از سوی شرکت‌های تنسنت و PUBG Corp نسخه‌ی بتای یکی از این بازی‌ها در پلی استور گوگل کانادا در دسترس قرار گرفت.

PUBG Mobile

بازی منتشر شده در پلی استور کانادا شبیه‌ترین نسخه‌ به گیم‌پلی تاکتیکی PUBG روی پلتفرم پی سی است و با اضافه شدن ترجمه‌ی انگلیسی توسط استودیو Lightspeed & Quantum ساخته شده است. اینطور که پیدا است، عرضه‌ی بتای این بازی کاملا رسمی به نظر می‌رسد و در حال حاضر همه‌ی بازیکنان با تغییر دادن ریجن موبایل خود به کانادا، قادر به تجربه‌ی آن خواهند بود.

اوایل ماه جاری هم یک صفحه‌ی فیس‌بوکی برای این بازی ساخته شد که در حال حاضر جدیدترین پست آن، تبلیغ نسخه‌ی بتای همین بازی است. این‌ روزها سازندگان بازی PUBG سعی می‌کنند با آپدیت‌های جدید خود همچنان به رقابت با بازی Fortnite ادامه بدهند و می‌توان گفت این نسخه‌ی موبایل هم واکنش دیگر به عرضه‌ی Fortnite روی سیستم عامل iOS و اندروید است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده