// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Magic Tiles 3

بازی موبایل Magic Tiles 3 اثر جذابی در سبک موزیکال است که هم آرامش بخش ظاهر می‌شود و هم بسیار جذاب و هیجان انگیز است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Magic Tile 3 اثر جذابی از استودیو AMANOTES است که در سبک موزیکال ارائه شده و بسیار چالش برانگیز و جذاب ظاهر می‌شود. بازیکن در این بازی باید رکورد بزند و با لمس کاشی‌های شگفت انگیز که با موزیک بازی همراه می‌شوند، سعی کند تا بیش‌ترین رکورد را به نام خود ثبت کند و آهنگ‌های بعدی بازی را فعال کند. باید بدانید که با این بازی، هم وارد چالش‌های هیجان انگیزی می‌شوید که قدرت و سرعت عمل انگشتان‌تان را می‌طلبد و هم آرامش خاصی از موزیک‌های آن خواهید برد.

گیم پلی این بازی اندروید بسیار هیجان انگیز است و بازیکن باید به مانند پیانو و این‌بار با لمس صفحه نمایش گوشی، بنوازد و بهترین رکورد را از خودش بر جای بگذارد. رمز موفقیت شما در این بازی، داشتن سرعت عمل بالای انگشتان و همچنین همراهی با ریتم آهنگ موردنظر است. در ابتدای هر مرحله از بازی که شاهد ریتم آرام‌تری از گیم پلی هستیم، می‌توانید آهنگ را درک کرده و با فراز و فرود‌های آن آشنا شوید. این موضوع به بازیکن کمک می‌کند تا در ادامه که روند کار تندتر و سخت‌تر می‌شود بتواند از ریتم موسیقی کمک گرفته و انگشت‌های خود را با آن هماهنگ کند. این هماهنگی واقعا کمک زیادی به ثبت رکوردهای بهتر می‌کند و می‌توان اذعان کرد که این دو فاکتور یعنی داشتن سرعت عمل و همراهی با ریتم آهنگ، مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت در این بازی است.

Magic Tiles 3
Magic Tiles 3
Magic Tiles 3

روان بودن گیم پلی بازی و وجود آهنگ‌های ناب و دوست داشتنی، سبب می‌شود که بازیکن با علاقه بسیاری، این بازی اعتیادآور را همواره تجربه کرده و علاوه بر تلاش برای ثبت رکوردهای بهتر و رقابت با دوستان، از شنیدن آهنگ‌های موردعلاقه خودش هم لذت برده و آرامش بیش‌تری پیدا کند. بله این بازی علاوه بر اینکه یک بازی هیجان انگیز و ناب و تند و سریع است، به همان اندازه آرامش بخش و هنری هم است. در واقع می‌توان گفت این بازی تجربه آتش و یخ را باهم به مزاق بازیکن می‌چشاند و یک تجربه دلنشین در حین اعتیادآور بودن به بازیکن می‌دهد.

در گیم پلی این بازی آیفون شاهد دو نوع لمس صفحه نمایش هستیم، یکی اینکه تنها باید یک ضربه کوتاه به صفحه نمایش بزنید و دیگری هم به صورت ممتد نوار سیاه رنگ را بگیرید تا اینکه تمام شود و آهنگ نیز ادامه پیدا کند. هر مرحله از بازی دارای چند بخش است که از ریتم آرام شروع می‌شود و به سمت ریتم‌های سریع‌تر می‌رود. در انتهای هر بخش یک تایم کوتاه استراحت نیز به بازیکن داده می‌شود تا ریکاوری کوتاهی برای انگشتانش داشته باشد و سپس چالش سخت‌تری را تجربه کند. این چالش‌ها تا زمانی که بازیکن بیخیال شده و شکست بخورد ادامه پیدا می‌کند. روند امتیازگیری نیز بدین صورت است که با توجه به تعداد نوارهایی که لمس کرده‌اید، امتیاز دریافت خواهید کرد. این روند قطعا با تندتر شدن بازی، امتیاز بیشتری را به شما خواهد داد و به صورت نمایی شاهد امتیازگیری شما خواهیم بود. یعنی شما در مراحل سخت‌تر بازی، هرچه قدر که بیشتر دوام بیاورید و ریتم انگشتان خود را تندتر کنید، به صورت چند برابری امتیار دریافت خواهید کرد.

Magic Tiles 3
Magic Tiles 3
Magic Tiles 3

گرافیک بازی جذاب‌تر و روان‌تر از نسخه‌های قبلی این بازی عمل کرده است، اما قدری شاهد کندی و هنگ در هنگام کار با منوها و رفتن به صفحه اصلی بازی هستیم که البته تاثیر چندانی در تجربه بازی ایجاد نمی‌کنند. بخش‌های منو به خوبی چندین آهنگ را در اختیار کاربران قرار داده است که با امتیازات کسب شده، قابل دست‌یابی هستند و با توجه به الماس‌های کسب شده نیز می‌توانید آهنگ‌های مخصوص و مشهور را تجربه کنید. این آهنگ‌ها در لیست‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند و با توجه به مناسبت‌های مختلف و همچنین میزان محبوبیت هر آهنگ، می‌توانید آنها را مشاهده کرده و برای خود فعال نمایید.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی، مربوط به چالش‌های چندنفری است که می‌توانید با افراد آنلاین تجربه کرده و قدرت خود را به آنها نشان دهید. در این بخش یک آهنگ مشترک انتخاب می‌کنید و به صورت همزمان به تجربه بازی می‌پردازید. با توجه به اینکه این بازی رکوردی است، قطعا این بخش می‌تواند جذابیت و هیجان دوچندانی را برای بازیکنان داشته باشد و آدرنالین آنها را به طرز هیجان انگیزی بالا ببرد. در اینجا با افراد واقعی رقابت می‌کنید و قطعا باید خیلی سرسخت و قدرتمند عمل کنید تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

Magic Tiles 3
Magic Tiles 3
Magic Tiles 3

بازی Magic Tiles 3 اثر جذاب و اعتیادآوری است که تجربه‌ ترکیبی دلنشینی از تمرکز و سرعت و آرامش را برای بازیکن دارد و به خوبی در اعتیادآور بودن، عالی ظاهر می‌شود. اگر به موسیقی علاقه دارید و با پیانو زدن حال می‌کنید، این بازی را دریافت کرده و با آهنگ‌های موردعلاقه خود پیانو زدن به صورت کاشی‌وار را امتحان کنید. قطعا این بازی جذب‌تان خواهد کرد و با جذابیت‌های خاص خودش، موفقیت آمیز ظاهر می‌شود. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور دریافت نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Magic Tiles 3


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده