// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

بازی Dead in Bermuda را رایگان روی Origin تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی Dead in Bermuda می‌توانند این بازی را به رایگان از شبکه Origin دریافت کنند.

اگر به‌دنبال تجربه بازی‌های رایگان روی کامپیوتر خود هستید، می‌توانید بازی رایگان معرفی شده شبکه Origin را تجربه کنید. کمپانی الکترونیک آرتز در جریان رویداد On the House خود که هربار یک یا دو بازی را در آن رایگان می‌کند، این بار به سراغ بازی Dead in Bermuda رفته است. طبق اخبار بازی منتشر شده، کاربران می‌توانند با ورود به شبکه Origin این بازی را به لیست بازی‌های خود اضافه و آن را رایگان بازی کنند.

بازی Daed in Bermuda، یک اثر مدیریت بقا با المان‌های نقش آفرینی و ماجراجویی است و حول گروهی از بازمانده‌های یک سانحه هوایی می‌چرخد که هواپیمای آن‌ها در جزیره‌ای مرموز و ناشناخته سقوط می‌کند. در جریان این بازی باید حواس‌تان به خورد و خوراک و میزان خستگی بازمانده‌ها باشد و به‌واسطه آیتم‌هایی که در جزیره مرموز داستان پیدا می‌کنید، باید کمپ خود را ارتقا دهید و آیتم‌های مختلفی را برای گذراندن امور زندگی بسازید.

همچنین در کنار تمامی این موارد باید رازی را که در پس پیشگویی باستانی آتلانتیک وجود دارد شناسایی کنید. همانند سایر بازی‌های On the House با اضافه کردن این بازی به لیست بازی‌های خود، به صورت دائم آن را خواهید داشت و از آن‌جایی که Electronic Arts اعلام نکرده تا چه زمانی قادر به دریافت این بازی رایگان هستید، بهتر است هرچه سریع‌تر برای دریافت Dead in Bermuda اقدام کنید.

Dead in Bermuda تنها اثری نیست که این روزها می‌توانید آن را روی PC تجربه کنید. کاربران Twitch Prime شبکه توییچ نیز می‌توانند بازی Shadow Tactics، بازی Oxenfree، بازی Superhot و بازی Mr.Shifty را رایگان تجربه کنند که البته تا قبل از تاریخ ۱۱ فروردین ۹۷ (۳۱ مارس) باید این چهار بازی را به لیست بازی‌های خود اضافه کرده باشید. همچنین تا تاریخ ۱۷ فروردین‌ماه ۹۷ (۶ آوریل) نیز می‌توانید بازی Devil May Cry را رایگان دانلود کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده