// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی PUBG به مناسبت 5 میلیونی شدن بازیکنانش یک لباس رایگان دریافت خواهد کرد

تعداد بازیکنان بازی PUBG روی کنسول ایکس باکس وان به ۵ میلیون نفر رسید و به همین بهانه یک آیتم پوشیدنی رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

بازی PlayerUnknown’s Battleground با گذشت تقریبا سه ماه از زمان انتشارش روی کنسول ایکس باکس وان، کماکان به تاخت و تاز ادامه می‌دهد و در همین مدت کوتاه به یکی از پرفروش‌ترین و البته پرطرفدارترین بازی‌های این کنسول آمریکایی تبدیل شده است. در حالی که پابجی توانست در عرض تنها ۴۸ ساعت، ۱ میلیون بازیکن در ایکس‌باکس وان به‌دست آورد، این رقم در آغاز ماه ژانویه به سه میلیون نفر و در پایان همان ماه به ۴ میلیون بازیکن رسید و حالا مایکروسافت تایید کرده است که اخیرا تعداد بازیکنان PUBG روی کنسول نسل هشتمی‌اش به ۵ میلیون نفر افزایش یافته است. این خبر به اندازه‌ای برای تیم PUBG Corp خوشحال‌کننده بوده است که برای جشن گرفتن این دستاورد جدید، آیتم ویژه و رایگانی را برای بازیکنان تدارک ببیند.

PUBG

بنا به اعلام سازندگان بازی، کسانی که تا پایان روز ۲۱ مارس (اول فروردین ۹۷) بازی را خریداری و کاراکتر موردنظر خود را در آن ایجاد کنند، لباسی را که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید، دریافت خواهند کرد. همچنین به بهانه ۵ میلیونی شدن تعداد بازیکنان نسخه کنسولی، اینفوگرافیکی هم از عملکرد کلی گیمرها از زمان عرضه بازی منتشر شد که اطلاعات جالبی را در اختیار قرار می‌دهد. بر اساس این آمار، تاکنون چیزی نزدیک به ۴.۹۶ میلیون بازیکن برنده بازی شده‌اند و میانگین زمان لازم برای پیروزی نیز چیزی در حدود ۳۴ دقیقه بوده است. جالب است بدانید که تا به حال، ۴۱ میلیون بار بازیکن‌ها به‌واسطه بیرون ماندن از محل مشخص‌شده‌ی Blue Zone کشته شده‌اند و همچنین بیش از ۹۵۰ هزار نفر هم به‌وسیله ماهی‌تابه معروف PUBG از پای درآمده‌اند. رقم قابل توجه دیگر در مورد آیتم‌های سلامتی یا به عبارت بهتر بانداژهای بازی است که تاکنون ۴.۶ میلیارد بانداژ توسط بازیکنان استفاده شده است و این یعنی هر دو ثانیه، یک آیتم سلامتی در بازی مصرف می‌شود.

PUBG

در حال حاضر شاید جدی‌ترین رقیب پابجی در سبک بتل رویال، بازی Fortnite باشد که اخیرا با اجرای آن توسط دریک، خواننده مطرح رپ، به شدت در کانون توجه گیمرها قرار گرفت، اما با این حال هنوز هم PUBG با ۲.۵ میلیون بازیکن همزمان در استیم و فاصله معناداری که با بازی Counter Strike: Global Offensive ایجاد کرده است، بی‌شک محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد. البته این را باید در نظر گرفت که فعلا به‌خاطر انحصار زمانی در همکاری میان مایکروسافت و تیم PUBG Corp، این بازی احتمالا به این زودی‌ها برای کنسول‌های دیگر منتشر نمی‌شود و سازندگان نیز فعلا به طور رسمی، کنسول دیگری را به عنوان مقصد بعدی بازی خود معرفی نکرده‌اند، اما با توجه به ابراز علاقه تیم سازنده برای عرضه بازی روی تمامی پلتفرم‌ها، به نظر می‌رسد سرانجام پابجی راه خود را به‌سوی پلی استیشن 4 هم باز خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده