// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

آپدیت 3.3 بازی Fortnite منتشر شد

آپدیت جدید بازی Fortnite با محوریت مواد منفجره جدید و رفع باگ‌های بازی منتشر شد.

مدتی پیش بود که اعلام شد آپدیت 3.3 بازی Fortnite تاخیر خورده است. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو اپیک گیمز (Epic Games، سازنده بازی Fortnite) اعلام کرد که بروزرسانی 3.3 این بازی هم‌اکنون در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند. همانند سایر آپدیت‌های بازی Fortnite، در جدیدترین بروزرسانی این بازی شاهد اضافه شدن محتوای جدید هستیم.

در جریان آپدیت 3.3 شاهد اضافه شدن مواد منفجره کنترلی هستیم. بازیکنان می‌توانند از این مواد منفجره استفاده کرده و آن‌ها را به سطوح مختلف بچسبانند و همانطور که از اسم‌اش مشخص است، به‌واسطه ریموت کنترلری که دارید، می‌توانید آن‌ها را از فواصل مختلف منفجر کنید. کاربران مواد منفجره ریموت‌دار را می‌تواند از طریق آیتم‌های موجود در سطح نقشه، صندوق‌های گنج، Supply Dropها و Supply Llamaها به‌دست آورند.

Supply Llamaها مورد دیگری هستند که در آپدیت ذکر شده به بازی Fortnite اضافه شده‌اند و همانند سایر منابع و صندوق‌های بازی هستند که به صورت اتفاقی در گوشه و کنار نقشه بازی نمایان خواهند شد. همچنین بمب دودزا هم از بخش Battle Royale بازی حذف شده است. جدا از موارد ذکر شده، آپدیت 3.3 باگ‌ها و مشکلات بازی را هم رفع کرده است. یکی از باگ‌ها و مشکلات، مربوط به سرورها و پرش بازیکنن در طول بازی بود که پهنای باند زیادی را مصرف می‌کرد که این مشکل به صورت کامل رفع شده است.

درانتها مشخص شده که حالت جدیدی به نام Blitz هم به بازی اضافه شده اما از هفته آینده فعال خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده