// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

Brigitte، کاراکتر جدید بازی Overwatch به زودی به این بازی اضافه می‌شود

کمپانی Blizzard اعلام کرد که بیست و هفتمین کاراکتر بازی Overwatch یعنی Brigitte در تاریخ ۲۹ اسفند جمع قهرمانان بازی ملحق می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard) اعلام کرد که جدیدترین کاراکتر بازی Overwatch یعنی Brigitte در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) برای نسخه‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود و به جمع شخصیت‌های بازی می‌پیوندد. بیست و هفتمین کاراکتر اورواچ که در واقع دختر Torbjorn است، هم‌اکنون در سرورهای آزمایشی Public Test Realm در دسترس است.

بریگیته یک کاراکتر مهندس است که به قابلیت‌های زره‌سازی مجهز شده است تا بتواند در میدان نبرد به هم‌تیمی‌های خود کمک کند. وی به کمک سلاح اصلی وی که Rocket Flail نام دارد، می‌تواند از فاصله قابل توجه‌ای به دشمنان خود ضربه وارد کند و چندین حریف را به عقب براند.

علاوه بر آن بریگیته می‌تواند با استفاده از قابلیت Barrier Shield از هم‌تیمی‌های خود محافظت کند. Repair Packs نیز می‌تواند برای احیای خون هم‌تیمی‌ها موثر واقع شود و در آن سو وی می‌توانید با وارد کردن ضربات به حریفان، هم‌تیمی‌های خود را احیا کند. در ادامه می‌توانید فهرست کامل قابلیت‌های وی را مشاهده کنید:

  • Rocket Flail: ضربه تن‌به‌تن و نزدیک بریگیته دارای یک برد به نسبت طولانی است که به وی اجازه می‌دهد در یک ضربه به چندین حریف آسیب برساند.
  • Repair Pack: بریگیته با پرتاب کردن «بسته تعمیرات» در میدان نبرد هم‌تیمی‌های خود را احیا می‌کند. در صورتی که هم‌تیمی‌های بریگیته از نوار سلامت پر شده برخوردار باشند این بسته در عوض به آنها زره اضافی می‌بخشد.
  • Whip Shot: بریگیته سلاح خود را با فاصله زیاد به دور پرتاب می‌کند که در صورت برخورد با دشمنان، به آنها آسیب وارد می‌کند و آنها را به عقب می‌راند.
  • Barrier Shield: بریگیته با استفاده از این قابلیت مانعی را برای وارد شدن آسیب کمتر به خود می‌سازد.
  • Shield Bash: پس از آماده شدن قابلیت پیشین یعنی Barrier Shild، بریگیته با شیلد بَش می‌تواند به طرف حریفان خود یورش ببرد و آنها را به مدت کوتاهی گیج و بی‌حرکت (اِستان) کند.
  • Inspire: در صورتی که بریگیته با سلاح خود به حریف ضربه‌ای وارد کند، در آن سو با این حرکت می‌تواند هم‌تیمی‌ خود را با گذشت زمان احیا کند.
  • Rally: بریگیته در حالی که با این قابلیت سرعت‌اش بیشتر می‌شود، شروع به زره (آرمور) بخشیدن به هم‌تیمی‌های خود می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر داستانی Brigitte Lindholm را نیز تماشا  و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Overwatch در زومجی توانست نمره عالی ۱۰ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده