// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

سومبرا در آپدیت بعدی Overwatch ضعیف خواهد شد

در بروزرسانی آینده بازی Overwatch، سیستم هک کردن شخصیت سومبرا تغییر خواهد کرد.

پس از آپدیت ماه فوریه بازی Overwatch، کاربران بازخوردهای مختلفی را به کمپانی بلیزارد، سازنده اورواچ فرستادند؛ با این مضمون که شخصیت Sombra و قابلیت هک کردن این قهرمان، خیلی موثر و قوی‌تر از قبل شده و تعادل را در بازی از بین برده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، جف گودمن، طراح بازی Overwatch، در انجمن این بازی اعلام کرد که با آپدیت آینده بازی، شخصیت سومبرا ضعیف خواهد شد.

در آپدیت فوریه، مدت زمان استفاده مجدد از قابلیت هک سومبرا کاهش یافته بود و از طرفی قابلیت‌های بیشتری از قهرمان‌های تیم حریف را می‌توانست مسدود کند. حال گودمن تایید کرده که در بروزرسانی آینده، به درخواست‌های کاربران حول این موضوع رسیدگی و مشکل‌شان رفع خواهد شد. یکی از تغییراتی که روی سومبرا اعمال خواهد شد، این است که هنگام هک کردن اگر آسیب ببینید، دو ثانیه برای استفاده مجدد باید صبر کنید. گودمن در این باره اعلام کرده که از این پس کاربران سومبرا باید محتاط‌تر عمل کنند و به جای اینکه فقط دکمه هک کردن را فشار دهند، باید حواس‌شان باشد که چه موقع از این دکمه استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از تغییراتی که سومبرا با آن مواجه خواهد شد، مربوط به خط دید این شخصیت می‌شود. در حال حاضر یک بازه ۰.۱ ثانیه‌ای در آخر استفاده از قابلیت هک سومبرا وجود دارد که به هیچ‌وجه توسط قابلیت‌هایی نظیر قابلیت بازگشت تریسر یا حفاظ زاریا قابل لغو شدن نیست. در این باره گودمن اعلام کرد:

[با وجود بازه ۰.۱ ثانیه‌ای، عملیات هک وی] مرتبا توسط اشیایی که مسدود کننده خط دید بسیار ضعیفی دارند، متوقف نخواهد شد. [اکنون بلیزارد تصمیم گرفته تا این بازه زمانی را از بین ببرد و] به‌جای آن از ویژگی چک کردن چند خط دید استفاده کند. با این ویژگی سومبرا مطمئن خواهد شد که مسدود کننده‌های ضعیف خط دید، برای وی مشکل‌ساز نخواهند بود. ما همچنین نرخ آپدیت هک سومبرا را افزایش خواهیم داد تا چک شدن حالات منجر به شکست به شکل بهتری انجام شود.

در انتها گودمن به این مورد اشاره کرد که تمامی این تغییرات در راستای پایدار و قوی‌ کردن شخصیت سومبرا بوده و در کنار آن حواس آن‌ها هست که این شخصیت در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. متاسفانه اعلام نشده که آپدیت آینده بازی Overwatch در چه زمانی منتشر می‌شود.

در آخر، نظر شما کاربران زومجی در مورد شخصیت سومبرا و قدرت‌هایش چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده