نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

حالت رقابتی Battlez به بازی Plants Vs Zombies 2 اضافه شد

جدیدترین بروزرسانی بازی Plants Vs Zombies 2 یک حالت رقابتی به نام Battlez به بازی اضافه می‌کند.

اطلاعاتی تازه از آپدیت جدید بازی Plants Vs Zombies 2 منتشر شد. این آپدیت به بازی حالتی جدید به نام Battlez را اضافه می‌کند. همانطور که از نام این حالت پیدا است، گیمرها می‌توانند نبردهایی رقابتی (PvP) را در آن تجربه کنند. این آپدیت رایگان حالتی دیگر را هم به بازی اضافه می‌کند که در آن، شما باید موج‌هایی از زامبی‌ها را که به سمت‌تان حمله می‌کنند زودتر از رقیب‌تان از بین ببرید و برنده شوید. 

به لطف حالت Battlez، قرار است تورنمنت‌هایی هفتگی برای بازی Plants Vs Zombies 2 برگزار شود. پیروزی در این تورنمنت‌ها رتبه‌تان بین سایر گیمرها را بالاتر می‌برد و جوایز ارزنده‌ای برایتان به همراه خواهد داشت؛ مثلا پول رایج بازی یا آیتم‌هایی ویژه. زمان‌بندی در این تورنمنت‌ها مهم‌ترین چیز است و گیمرهایی که بهتر از زمان‌شان استفاده و ساختار دفاعی بهتری برای باغچه‌شان درست کنند، شانس بیشتری برای پیروزی دارند.

شما می‌توانید این بازی محبوب را به صورت رایگان، برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS دریافت کنید. به نظر می‌رسد این بروزرسانی قرار است به Plants Vs Zombies 2 جان تازه‌ای ببخشد. نظرتان درمورد اضافه شدن حالت رقابتی به این بازی چیست؟


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده