نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۳

تاریخ انتشار دومین تریلر فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

سرانجام مارول استودیو با انتشار ویدیویی کوتاه تاریخ انتشار دومین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه آذر امسال، مارول سرانجام اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. همچنین ماه گذشته، مارول تریلر Super Bowl این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار را که در اصل اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی این فیلم بود، منتشر کرد. با این حال، طرفداران دنیای سینمایی مارول مدت زیادی است که منتظر انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War هستند و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو رسما تاریخ انتشار دومین تریلر جدیدترین و سومین قسمت از فیلم Avengers (انتقام جویان) را تایید و اعلام کرده است. مارول در ابتدا با انتشار یک ویدیو کوتاه در توییتر رسما اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم فردا منتشر خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده، پیش فروش بلیت فیلم Infinity War از فردا آغاز خواهد شد؛ اما این خبر هنوز رسما تایید نشده است. همچنین مارول یک تبلیغ تلویزیونی کوتاه از فیلم Avengers: Infinity War را که در اصل پیش نمایش دومین تریلر این فیلم است، منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد تصاویر جدیدی از جدیدترین ماجراجویی انتقام جویان هستیم و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم Avengers: Infinity War با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه، به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد. با این حال، مدت زمان رسمی این فیلم هنوز توسط مارول رسما تایید نشده است. همچنین اخیرا مارول استودیو ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است. علاوه بر این، مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Infinity War اختصاص داده و ۱۵ تصویر روی جلد و تصاویر جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده