نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

بازیگر سریال Game of Thrones درباره حضورش در این سریال می‌گوید

شاون بین، بازیگر نقش ند استارک در سریال Game of Thrones به تازگی در رابطه با حضورش در این سریال صحبت‌هایی کرده است.

این مطلب بخش‌ مهمی از فصل اول سریال Game of Thrones را فاش می‌کند. در صورتی که این سریال را ندیده‌اید خواندن این مطلب به شما پیشنهاد نمی‌شود

 

برای آن دسته از بینندگانی که کتاب‌های نغمه ای از یخ و آتش را مطالعه نکرده بودند، قطع شدن سر ادارد استارک در انتهای فصل اول سریال Game of Thrones اتفاقی تعجب‌آور و دور از انتظار بود. با اینکه مرگ این شخصیت یک مرگ سریع محسوب می‌شد، اما دیده شد که ند استارک چند لحظه قبل از قطع شدن سرش زیر لب چیزی را زمزمه می‌کرد.

شاون بین، بازیگر نقش ند ادارد استارک، در مصاحبه با هافینگتون پست ادعا کرد که شخصیت ند در آن لحظه فقط داشت دعا می‌خواند. بینندگان در فرضیه‌‌سازی‌های خود به این نتیجه رسیده بودند که پادشاه شمال در آن لحظه عبارت «والارمور گولیس» را به زبان آورده است؛ عبارت معروفی که معنی آن «همه‌ی مردان باید بمیرند» است. عده‌ای دیگر نیز فکر می‌کردند که ند در آن لحظه سعی می‌کرد تا با پسرش برندون استارک صحبت کند، اما آنطور که پیدا است او در آن لحظه فقط مشغول دعا خواندن بوده. شاون بین در این مصاحبه چنین گفت:

به نظر می‌آمد که مشغول دعا کردن یا صحبت با برن بودم؛ مگر نه؟ من نمی‌توانستم خیلی دقیق باشم؛ چرا که نمی‌دانستم در آن بازه‌‌ی تاریخی هم اعتقادات مذهبی وجود داشته یا خیر. در آن لحظه فقط با خودم فکر کردم که اگر واقعا قرار باشد چنین اتفاقی برایم بیفتد در آن لحظه چکار خواهم کرد؟ به احتمال زیاد دعا می‌کردم؛ به احتمال بالا در آن لحظه دعا می‌کردم و مجبور بودم در سکوت دعا کنم. باید آن‌ دعا را پیش خودم نگه می‌داشتم؛ چرا که آدم در آن لحظه باید ساکت باشد.

برخی از هواداران سریال بازی تاج و تخت فکر می‌کنند که ند استارک هنوز زنده است و برای فصل هشتم به این سریال باز خواهد گشت. فصل هشتم و نهایی سریال بازی تاج و تخت سال آینده منتشر خواهد شد. بین در رابطه با این مسئله ادعا کرده است که تاکنون تماسی از شبکه HBO برای بازگشت به سریال با او گرفته نشده است و خودش هم چنین اتفاقی را منطقی نمی‌داند. او در این رابطه چنین گفت:

دوران من در این سریال به پایان رسیده است و من موفق به نمایش یک شخصیت خوب شدم. بازگشت این شخصیت از مرگ عجیب خواهد بود.

فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. این فصل در قالب ۶ قسمت ساخته خواهد شد. با اینکه شش قسمت کم به نظر می‌رسد، اما به احتمال بالا هر کدام از این قسمت‌ها به اندازه یک فیلم سینمایی طولانی خواهند بود.

آیا شما کاربران زومجی دوست داشتید ند استارک به سریال بازگردد؟ واکنش شما به حذف این شخصیت از سریال چه بود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده