نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

اسپایک لی احتمالا فیلم ابرقهرمانی Nightwatch را کارگردانی می‌کند

طبق شایعات منتشر شده، شرکت سونی پیکچرز در حال مذاکره با اسپایک لی برای کارگردانی فیلم Nightwatch است.

در شهریورماه امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سونی پیکچرز در نظر دارد تا فیلمی براساس شخصیت نایتواچ (Nightwatch) که از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی (Spider-Man) است، تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپایک لی ممکن است کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی را بر عهده بگیرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اسپایک لی در حال مذاکره با شرکت سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Nightwatch است. طبق اطلاعات منتشر شده، لی از روزهای اولیه ساخت این پروژه در آن حضور داشته که ممکن است در نهایت کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده بگیرد. چئو کوداری کوکر، شورانر سریال Luke Cage (لوک کیج)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Nightwatch را بر عهده دارد. در حال حاضر لی مشغول کارگردانی و ساخت فیلم Black Klansman است.

spike lee

لی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون مالکوم ایکس (Malcolm X)، کلاکرز (Clockers)، ساعت بیست و پنجم (25th Hour) و نفوذی (Inside Man) شناخته شده است. در سال ۱۹۹۳ شخصیت دکتر کوین ترنچ که یک دانشمند آمریکایی-آفریقایی بود و نام واقعی شخصیت نایتواچ است، در شماره ۹۷ کامیک Web of Spider-Man توسط تری کاوانه، الکس سیویک و جوزف روبنشتاین خلق و معرفی شد. در شماره ۹۹ این کامیک که در همان سال منتشر شد، ترنچ برای اولین‌بار به‌عنوان شخصیت نایتواچ معرفی شد. با وجود اینکه شخصیت نایتواچ را بیشتر در کامیک‌های مرد عنکبوتی مشاهده کرده بودیم؛ اما این شخصیت علاوه بر کمک به مرد عنکبوتی برای مبارزه با جرم و جنایت، در کامیک‌های دیگر مجموعه‌های مارول نیز حضور داشته است. با این حال، فیلم Nightwatch تنها فیلمی نیست که سونی پیکچرز در حال ساخت آن براساس مجموعه مرد عنکبوتی است.

فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، اولین فیلم دنیای سینمایی مرد عنکبوتی شرکت سونی است که ماه گذشته اولین تیزر تریلر فیلم مستقل شخصیت ونوم منتشر شده بود. فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Silver and Black (سیلور و بلک)، دیگر فیلم دنیای سینمایی سونی است که براساس شخصیت‌هایی فرعی دنیای مرد عنکبوتی در دست ساخت است. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده خواهد داشت. با این حال، بیتوود اخیرا از عقب افتادن زمان اکران این فیلم خبر داده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده