نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی The Walking Dead: Our World از Google Maps استفاده می‌کند

استودیو Next Games اعلام کرد که بازی The Walking Dead: Our World از داده‌های مکانی و Google Maps استفاده می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بازی The Walking Dead: Our World از داده‌های مکانی و نقشه‌های Google Maps برای آوردن زامبی‌ها به محله شما استفاده خواهد کرد. استودیو فنلاندی Next Games توسعه این بازی را بر عهده دارد و در فصل بهار/تابستان شاهد انتشار آن برای دستگاه‌های موبایل خواهیم بود.

بازیکنان در این بازی واقعیت افزوده می‌توانند با زامبی‌ها در هر جایی که هستند مبارزه کنند و برای این کار به کاراکترهایی نظیر ریک، دریل و میشون از سریال The Walking Dead شبکه ای‌ام‌سی (AMC) دسترسی خواهند داشت. این بازی هفته آینده در رویداد Game Developers Conference قابل بازی خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود که به زودی شاهد انتشار جزئیات بیشتری از بازی باشیم. تیمو هووتانن، مدیرعامل استودیو نکست گیمز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما با استفاده از Google Maps می‌توانیم روی داده‌های مکانی به‌روزتر حساب کنیم؛ به این معنا که زمانی که ساختمان‌ها یا جاده‌هایی ساخته شد، آنها به بازی راه می‌یابند. این به ما اجازه می‌دهد تا تجربه جالب توجه و چشم‌گیری را با استفاده از موقعیت مکانی بازیکنان خلق کنیم. داده‌های مکانی Google Maps دربرگیرنده مکان‌های معروف جهان و سازه‌هایی نظیر مجسمه آزادی، برج ایفل، چرخ هزاره (چشم لندن)، برج خلیفه و دروازه هند است که جستجو در محیط را به تجربه‌ای نفس‌گیر تبدیل می‌کند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Pokemon Go پتانسیل بازی‌های واقعیت افزوده را به همگان نشان داد و قطعا برخی از نقشه‌های بازی Walking Dead: Our World شباهت زیادی به این بازی دارد.همچنین به نظر می‌رسد بازی Harry Potter: Wizards Unite که در سال جاری میلادی منتشر می‌شود، به اندازه Pokemon به موفقیت دست یابد.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده